Βαλκάνιοι ηγέτες και Ερντογάν έστειλαν συγχαρητήρια στον νέο Αμερικανό πρόεδρο

Τον «φίλο» του Ντόναλντ Τραμπ συνεχάρη ο Ταγίπ Ερντογάν, ο πρόεδρος της Τουρκίας εκφράζοντας την ελπίδα για ενίσχυση των σχέσεων ανάμεσα στην χώρα του και τις ΗΠΑ
6
Νοέμβριος
2024
«Κλασικός» Ερντογάν - Πως «χτυπάει» τον Ιμάμογλου κάτω από την ζώνη

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Τον «φίλο» του Ντόναλντ Τραμπ συνεχάρη ο Ταγίπ Ερντογάν, ο πρόεδρος της Τουρκίας εκφράζοντας την ελπίδα για ενίσχυση των σχέσεων ανάμεσα στην χώρα του και τις ΗΠΑ.

«Ελπίζουμε ότι οι σχέσεις ανάμεσα στην Τουρκία και τις Ηνωμένες Πολιτείες θα ενισχυθούν και ότι οι περιφερειακές και διεθνείς κρίσεις και πόλεμοι, κυρίως το παλαιστινιακό ζήτημα και ο πόλεμος ανάμεσα στην Ρωσία και την Ουκρανία, θα τερματισθούν», έγραψε ο Ερντογάν στο Χ.

Αλεξάνταρ Βούτσιτς και Μίλοραντ Ντόντικ συνεχάρησαν τον Τραμπ για την νίκη του

Ο πρόεδρος της Σερβίας Αλεξάνταρ Βούτσιτς συνεχάρη τον Ντόναλντ Τραμπ για την νίκη του στις προεδρικές εκλογές στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής.

«Συγχαρητήρια Ντόναλντ Τραμπ για την νίκη σου. Μαζί, αντιμετωπίζουμε τις σοβαρές προκλήσεις που έχουμε μπροστά μας. Η Σερβία έχει δεσμευτεί να συνεργαστεί με τις ΗΠΑ για σταθερότητα, ανάπτυξη και ειρήνη», έγραψε στην πλατφόρμα Χ ο Αλεξάνταρ Βούτσιτς αναρτώντας φωτογραφία από την συνάντησή τους στο Οβάλ Γραφείο κατά την πρώτη θητεία του Τραμπ.

Η σερβική πολιτική ηγεσία, αν και απέφευγε να πάρει θέση για τις αμερικανικές εκλογές, δεν μπορούσε να κρύψει την συμπάθεια της στον Ντόναλντ Τραμπ.

Ο Τραμπ είναι δημοφιλής μεταξύ των Σέρβων και σε δημοσκόπηση, που έγινε τον περασμένο Οκτώβριο, το 49% του δείγματος υποστήριξε τον Τραμπ και μόνο το 13% την Κάμαλα Χάρις.

Την νίκη του Τραμπ προσδοκούσε και η ηγεσία των Σέρβων της Βοσνίας.

«Μία από τις σημαντικότερες εκλογικές νίκες στην πρόσφατη ιστορία των ΗΠΑ και ολόκληρου του κόσμου! Συγχαίρω τον Τραμπ, τον 47ο πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής», έγραψε στην πλατφόρμα X ο ηγέτης των Σερβοβόσνιων Μίλοραντ Ντόντικ.

Συγχαρητήρια από τον Μίτσκοσκι χωρίς να αποφύγει τις προκλήσεις

Ο πρωθυπουργός της Βόρειας Μακεδονίας Χρίστιαν Μίτσκοσκι συνεχάρη πριν από λίγο τον Ντόναλντ Τραμπ, ο οποίος είναι σε τροχιά νίκης. Παρόλα αυτά, για άλλη μια φορά χαρακτήρισε την χώρα του «Μακεδονία» χωρίς τον προσδιορισμό Βόρεια που αποτελεί ακόμη μια πρόκληση για την Ελλάδα.

«Στο όνομά μου προσωπικά και εκ μέρους των πολιτών, απευθύνω τα θερμά μου συγχαρητήρια στον Πρόεδρο Ντόναλντ Τζ. Τραμπ για τη νίκη του στις εκλογές για την προεδρία των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής. Αυτή η νίκη είναι επιβεβαίωση της βαθιάς πίστης του αμερικανικού λαού στις αρχές της ελευθερίας και της δημοκρατίας. Προσβλέπουμε στην περαιτέρω εμβάθυνση της ισχυρής εταιρικής σχέσης και συνεργασίας μας, ιδίως στους τομείς της ασφάλειας, της οικονομικής ανάπτυξης και των δημοκρατικών μεταρρυθμίσεων.

Η Μακεδονία παραμένει προσηλωμένη στην οικοδόμηση ακόμη ισχυρότερων δεσμών με τις Ηνωμένες Πολιτείες ως στρατηγικό σύμμαχο και φίλο, που θα συνεχίσει να ενισχύει τη σταθερότητα και την πρόοδο σε ολόκληρη την περιοχή. Συγχαρητήρια και ευχές στον Πρόεδρο Τραμπ και σε ολόκληρο τον αμερικανικό λαό!», έγραψε ο Μίτσκοσκι σε ανάρτησή του σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Συγχαρητήρια έστειλε μέσω Χ και ο πρωθυπουργός της Αλβανίας, Έντι Ράμα.

 

 

Τέλος εποχής για το Υπερταμείο: Μετονομάζεται σε Εθνικό Αναπτυξιακό Ταμείο με περιουσία 12,3 δισ. ευρώ

Μια ουσιαστική αλλαγή αποστολής και στρατηγικού προσανατολισμού με καθαρά…

O Ιταλικός Όμιλος Πληροφορικής MAGGIOLI αποκτά πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της Ελληνικής Εταιρείας COLLECTIVES A.E.

Η Collectives καλωσορίζει τον Ιταλικό όμιλο τεχνολογίας Maggioli στην…

Ο «κρυφός» λογαριασμός που πληρώνει η Βρετανία δέκα χρόνια μετά το Brexit

Ο «λογαριασμός» του Brexit δεν ήταν μια εφάπαξ χρέωση,…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ