Η Ρωσία εκφράζει την επιθυμία της να επαναφέρει τις σχέσεις της με τις Ηνωμένες Πολιτείες σε μια πιο φυσιολογική κατάσταση, όπως δήλωσε ο Ντμίτρι Πεσκόφ, εκπρόσωπος του Κρεμλίνου. Σύμφωνα με τον Πεσκόφ, «η Ρωσία, όπως έχει δηλώσει και ο πρόεδρος Πούτιν, είναι ανοιχτή στην ομαλοποίηση των σχέσεων». Ωστόσο, υπογράμμισε ότι η διαδικασία αυτή απαιτεί τη συμμετοχή και των δύο χωρών: «Δεν μπορούμε να “χορέψουμε τανγκό” μόνοι μας, ούτε έχουμε αυτή την πρόθεση».
Ο Πεσκόφ σημείωσε ότι η Ρωσία δεν ήταν αυτή που ξεκίνησε την κούρσα των κυρώσεων, αλλά η Ουάσινγκτον, τονίζοντας έτσι την ανάγκη για μια διπλωματική προσέγγιση που θα βασίζεται σε αμοιβαία κατανόηση και συνεργασία. Η δήλωση αυτή έρχεται σε μια περίοδο αυξανόμενης έντασης στις σχέσεις μεταξύ των δύο χωρών, με προκλήσεις που απαιτούν σοβαρό διάλογο και συνεργασία για την επίλυσή τους.
