Ο Πεπ Γκουαρδιόλα υπέγραψε νέο διετές συμβόλαιο με τη Μάντσεστερ Σίτι, επεκτείνοντας τη θητεία του ως προπονητής της ομάδας μέχρι το 2027, δηλώνοντας ότι η κακή φόρμα της πρωταθλήτριας τον εμπόδισε να αποχωρήσει το ερχόμενο καλοκαίρι.
Ο 53χρονος προπονητής, που αναμενόταν να υπογράψει για έναν χρόνο ακόμα, αποφάσισε να παραμείνει για δύο επιπλέον σεζόν. Η απόφαση του αποτελεί σημαντική ενίσχυση για τον σύλλογο, ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια μιας αρνητικής σειράς τεσσάρων συνεχόμενων ηττών, που είναι η χειρότερη υπό την καθοδήγησή του.
«Από την αρχή της σεζόν σκεφτόμουν πολύ. Ειλικρινά, πίστευα ότι αυτή η σεζόν θα έπρεπε να είναι η τελευταία. Αλλά τα προβλήματα που είχαμε τον τελευταίο μήνα, με έκαναν να νιώσω ότι δεν ήταν η κατάλληλη στιγμή να φύγω», δήλωσε.
Η νέα συμφωνία θα τον φέρει στο να συμπληρώσει 11 χρόνια στη Σίτι, κάτι που τον καθιστά ήδη τον μακροβιότερο προπονητή στην Premier League και τον δεύτερο σε όλη την Αγγλία.
Ο Γκουαρδιόλα ευχαρίστησε τον ιδιοκτήτη, Σέιχ Μανσούρ, τον πρόεδρο Χαλντούν αλ-Μουμπάρακ, τον διευθύνοντα σύμβουλο Φεράν Σοριάνο και τον Τσίκι Μπεγκιριστάιν. Τόνισε ότι η Σίτι σημαίνει πολλά γι’ αυτόν, ενώ αναφέρθηκε στις επιτυχίες του συλλόγου, περιλαμβανομένων 6 τίτλων Premier League, ενός Champions League και πολλών άλλων τροπαίων.
Παράλληλα, αναφέρθηκε στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η Σίτι, συμπεριλαμβανομένων των κατηγοριών από την Premier League για οικονομικές παραβάσεις, σημειώνοντας ότι το συμβόλαιό του δεν περιέχει ρήτρα αποχώρησης αν ο σύλλογος υποβιβαστεί.
The journey continues 🩵 pic.twitter.com/8aluupvQw9
— Manchester City (@ManCity) November 21, 2024
