Ο υπουργός Εξωτερικών του Ισραήλ, Γκίντεον Σάαρ, δήλωσε ότι το Ισραήλ θα τερματίσει τον πόλεμο στη Γάζα όταν «επιτύχει τους στόχους του», δηλαδή να επιστρέψει τους ομήρους που κρατούνται από τη Χαμάς στη Γάζα και να διασφαλίσει ότι η υποστηριζόμενη από το Ιράν ομάδα δεν θα ελέγχει πλέον τη λωρίδα.
Ο Σάαρ δήλωσε ότι το Ισραήλ δεν σκοπεύει να ελέγξει την πολιτική ζωή στη Γάζα και ότι πιστεύει ότι η ειρήνη είναι «αναπόφευκτη» αλλά δεν μπορεί να βασίζεται σε «ψευδαισθήσεις».
Παράλληλα, τόνισε ότι το Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο δεν είχε «καμία δικαιολογία» για την έκδοση ενταλμάτων σύλληψης για Ισραηλινούς ηγέτες, σε κοινή συνέντευξη Τύπου με τον Τσέχο υπουργό Εξωτερικών Γιαν Λιπάφσκι.
Ο Σάαρ δήλωσε στο Reuters ότι το Ισραήλ έχει ασκήσει έφεση κατά της απόφασης και ότι δημιουργεί επικίνδυνο προηγούμενο.
