Ο πρόεδρος της Ουκρανίας, Βολοντίμιρ Ζελένσκι, προέβη χθες το βράδυ σε έκκληση για σημαντική ενίσχυση των στρατηγικών δυνάμεων κατά μήκος της 1.000 χιλιομέτρων γραμμής του μετώπου στην ανατολική Ουκρανία, όπου οι ρωσικές δυνάμεις έχουν καταγράψει πρόσφατα κέρδη. Αυτή η δήλωση ήρθε μετά την ανακοίνωση του υπουργείου Άμυνας της Ρωσίας ότι κατέλαβαν δύο νέα χωριά στην περιφέρεια του Ντονέτσκ και της Ζαπορίζια.
Ο Ζελένσκι επεσήμανε ότι η στρατηγική επιτυχία της Ουκρανίας εξαρτάται από την έγκαιρη και επαρκή παροχή ζωτικών όπλων από τους δυτικούς συμμάχους. «Προς την κατεύθυνση του Ντονέτσκ απαιτείται να υπάρξουν σημαντικές ενισχύσεις. Αυτό αφορά ιδιαιτέρως την παροχή όπλων από τους εταίρους μας», τόνισε και πρόσθεσε ότι «Υπάρχει άμεση σχέση: Όσο μεγαλύτερη είναι η δύναμη πυρός και οι τεχνολογικές δυνατότητες του στρατού μας, τόσο περισσότερο μπορούμε να καταστρέψουμε το επιθετικό δυναμικό της Ρωσίας και να προστατεύσουμε τις ζωές των στρατιωτών μας», πρόσθεσε..
Αναλυτές αναφέρουν ότι οι ρωσικές δυνάμεις προχωρούν με τον ταχύτερο ρυθμό από την αρχή της εισβολής το 2022. Το υπουργείο Άμυνας της Ρωσίας ανακοίνωσε ότι οι δυνάμεις του κατέλαβαν το χωριό Ρομάνιφκα, ενώ και η κατάσταση κοντά στο Κουράχοβε παραμένει δύσκολη, όπως επιβεβαίωσε και ο ανώτατος διοικητής των ουκρανικών δυνάμεων, Ολεξάντρ Σίρσκιι.
