Ο Ρώσος υπουργός Εξωτερικών Σεργκέι Λαβρόφ δήλωσε πως ελπίζει ότι η Δύση «πήρε στα σοβαρά» το μήνυμα που έστειλε η Ρωσία μέσω της πρόσφατης χρήσης του νέου βαλλιστικού πυραύλου μέσου βεληνεκούς (IRBM) «Αρέσνικ» για να χτυπηθεί στόχος στην Ουκρανία στα τέλη Νοεμβρίου. «Στέλνουμε μηνύματα κι ελπίζουμε πως το τελευταίο, πριν από δύο εβδομάδες», ανέφερε ο κ. Λαβρόφ, «το πήραν στα σοβαρά». Οι δηλώσεις του έγιναν κατά τη διάρκεια συνέντευξης στη Μόσχα, η οποία μεταδόθηκε από τον Αμερικανό παρουσιαστή Τάκερ Κάρλσον.
Ο κ. Λαβρόφ υπογράμμισε ότι η Ρωσία είναι έτοιμη να χρησιμοποιήσει «όλα τα μέσα» που έχει στη διάθεσή της για να αμυνθεί. Αναφερόμενος στη χρήση του πυραύλου «Αρέσνικ», τόνισε πως το μήνυμα προς τις ΗΠΑ και τους συμμάχους τους, που παρέχουν όπλα μακρού βεληνεκούς στην Ουκρανία, είναι ξεκάθαρο: «Πρέπει να κατανοήσουν ότι είμαστε έτοιμοι να χρησιμοποιήσουμε όλα τα μέσα για να μην επιτρέψουμε να επιτύχουν αυτή που αποκαλούν στρατηγική ήττα της Ρωσίας».
Η Μόσχα παρουσίασε την εκτόξευση του πυραύλου ως απάντηση στους βομβαρδισμούς από τις ουκρανικές ένοπλες δυνάμεις στο ρωσικό έδαφος, οι οποίοι πραγματοποιήθηκαν με τη χρήση πυραύλων αμερικανικής και βρετανικής κατασκευής. Η χρήση του «Αρέσνικ» υποδηλώνει, σύμφωνα με τη ρωσική πλευρά, την αποφασιστικότητα της Ρωσίας να προστατεύσει τα συμφέροντά της.
