Το Στέιτ Ντιπάρτμεντ απαγορεύει τη χορήγηση βίζας σε άτομα που «υπονομεύουν» τη δημοκρατία στη Γεωργία

Η απόφαση του Στέιτ Ντιπάρτμεντ αφορά σε περίπου 20 άτομα που κατηγορούνται ότι επέφεραν πλήγμα στη δημοκρατία στη Γεωργία, μεταξύ των οποίων νυν υπουργοί και βουλευτές
13
Δεκέμβριος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Το υπουργείο Εξωτερικών των ΗΠΑ ανακοίνωσε ότι απαγόρευσε τη χορήγηση βίζας σε περίπου 20 άτομα που κατηγορούνται ότι επέφεραν πλήγμα στη δημοκρατία στη Γεωργία, μεταξύ των οποίων νυν υπουργοί και βουλευτές.

«Είμαστε αποφασισμένοι οι υψηλόβαθμοι αξιωματούχοι που υπονομεύουν τη δημοκρατία ή γίνονται συνεργοί σε αυτό να αποτελέσουν αντικείμενο περιορισμών βίζας», ανέφερε σε μια ανακοίνωση ο εκπρόσωπος του Στέιτ Ντιπάρτμεντ Μάθιου Μίλερ.

«Το μέτρο που ελήφθη σήμερα θα αφορά περίπου 20 άτομα, κυρίως νυν υπουργούς, βουλευτές, αξιωματούχους των δυνάμεων της τάξης και της ασφάλειας, καθώς και απλούς πολίτες».

Η Γεωργία διέρχεται περίοδο ταραχών αφού το κυβερνών κόμμα, το Γεωργιανό Όνειρο, διεκδίκησε τη νίκη στις βουλευτικές εκλογές του Οκτωβρίου, και η κυβέρνηση αποφάσισε τον περασμένο μήνα να αναστείλει τις ενταξιακές διαπραγματεύσεις με την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Χιλιάδες διαδηλωτές κατεβαίνουν στους δρόμους στην πρωτεύουσα Τμπιλίσι τις τελευταίες τρεις εβδομάδες για να καταγγείλουν εκλογική νοθεία και την απομάκρυνση της χώρας από τον δρόμο της Ευρώπης.

ΕΛΑΣ: Η ΝΔ παράγει τελικά περισσότερα σκάνδαλα από όσα μπορεί να καταναλώσει η ελληνική κοινή γνώμη

«Η Νέα Δημοκρατία του κ. Μητσοτάκη παράγει τελικά περισσότερα…

Κυριάκος Μητσοτάκης για Κτηματολόγιο: Μία εκκρεμμότητα 200 ετών έχει επιλυθεί

«Κατ' αρχάς επιτρέψτε μου να ξεκινήσω εκφράζοντας τη μεγάλη…

Θεσσαλονίκη: Παραδόθηκε το πρώτο Urban Micro Forest – Αγγελούδης: Η καλύτερη φροντίδα για τους κατοίκους είναι το πράσινο

Παραδόθηκε επίσημα στους κατοίκους της δυτικής πλευράς της Θεσσαλονίκης…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ