Σημαντικές ποινές επέβαλε το πειθαρχικό όργανο της ΕΠΟ στον ΠΑΟΚ μετά τα γεγονότα που εκτυλίχθηκαν στο πάρκινγκ της OPAP Arena, έπειτα από τον πρώτο προημιτελικό του Κυπέλλου με την ΑΕΚ.
Συγκεκριμένα, ο προπονητής του ΠΑΟΚ, Ραζβάν Λουτσέσκου, τιμωρήθηκε με αποκλεισμό από τους αγωνιστικούς χώρους για τέσσερις μήνες. Αντίστοιχη ποινή επιβλήθηκε και σε τέσσερα μέλη της αποστολής της ομάδας: τον Παντελή Κωνσταντινίδη, τον Γεώργιο Τσονάκα, τον Γεώργιο Θεοδωρίδη και τον Αθανάσιο Καπούλα. Παράλληλα, ο ΠΑΟΚ και οι εγκαλούμενοι υποχρεώθηκαν να καταβάλουν χρηματική ποινή που φτάνει συνολικά τις 45.000 ευρώ.
Όσον αφορά την ΑΕΚ, ο Μάριος Ηλιόπουλος δέχθηκε την ποινή της επίπληξης για τις κατηγορίες που αντιμετώπιζε. Επιπλέον, η ΠΑΕ ΑΕΚ κλήθηκε να πληρώσει πρόστιμο ύψους 7.500 ευρώ.
Η απόφαση της ΕΠΟ για ΠΑΟΚ και ΑΕΚ
Αναλυτικά οι αποφάσεις της Πειθαρχικής Επιτροπής της ΕΠΟ:
Κατά την τελευταία της συνεδρίαση η Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΟ έλαβε τις εξής αποφάσεις.
Δέχτηκε ότι οι εγκαλούμενοι ΠΑΕ ΑΕΚ, ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Μάριος Ηλιόπουλος, Ραζβάν Λουτσέσκου, Παντελής Κωνσταντινίδης, Γεώργιος Τσονάκας, Γεώργιος Θεοδωρίδης και Αθανάσιος Καπούλας τέλεσαν τις αποδιδόμενες πειθαρχικές παραβάσεις.
Επέβαλε στην εγκαλούμενη ΠΑΕ ΑΕΚ α) χρηματική ποινή δύο χιλιάδων (2.000,00) ευρώ (15 παρ. 1 περ. γ’ ΠΚ/ΕΠΟ), β) χρηματική ποινή χιλίων (1.000,00) ευρώ (αρ. 15 παρ. 1 περ. α’ ΠΚ/ΕΠΟ), γ) χρηματική ποινή δύο χιλιάδων (2.000,00) ευρώ (αρ. 15 παρ. 2 περ. α’ ΠΚ της Ε.Π.Ο.], δ) την ποινή της επίπληξης (αρ. 5 παρ. 1, 14 ΠΚ σε συνδ. με το άρθρο 9 (Διαπιστεύσεις) του Παραρτήματος Β της Προκήρυξης Κυπέλλου Ελλάδος Betsson 2024-2025) και ε) χρηματική ποινή 5.000 χιλιάδων (5.000,00) ευρώ (αρ. 15 παρ. 4 περ. α’ και δ’ ΠΚ/ΕΠΟ).
Επέβαλε στον εγκαλούμενο Μάριο Ηλιόπουλο την πειθαρχική ποινή της επίπληξης (αρ. 5 παρ. 1, 14 ΠΚ σε συνδ. με το άρθρο 9 (Διαπιστεύσεις) του Παραρτήματος Β της Προκήρυξης Κυπέλλου Ελλάδος Betsson 2024-2025).
Επέβαλε στους αξιωματούχους της ΠΑΕ ΠΑΟΚ Ραζβάν Λουτσέσκου, Κωνσταντινίδη Παντελή, Γεώργιο Τσονάκα, Θεοδωρίδη Γεώργιο και Αθανάσιο Καπούλα την ποινή της απαγόρευσης της εισόδου τους στον αγωνιστικό χώρο και στα αποδυτήρια για χρονικό διάστημα τεσσάρων (4) μηνών και χρηματική ποινή δέκα πέντε χιλιάδων (15.000,00) ευρώ σε έκαστο εξ αυτών [παράβαση άρθρων 1, 2, 3, 4, 5, 6, 11 παρ. 1, 2, 4, 6 σε συνδ. με 10 παρ. 1β και παρ. 5ε, ΚΑΠ/ΕΠΟ] της εγκαλουμένης ΠΑΕ ΠΑΟΚ ευθυνόμενης εις ολόκληρον με τους ως άνω εγκαλούμενους, ως προς τη χρηματική αυτή ποινή, κατ’ άρθρο 6 παρ. 3 περ. β΄ του Πειθαρχικού Κώδικα.
Επέβαλε στην εγκαλούμενη ΠΑΕ ΠΑΟΚ χρηματική ποινή τριάντα χιλιάδων (30.000,00) ευρώ (14 παρ. 2 1, 2, 3, 4, 5, 6, 11 παρ. 1, 2, 4, 6 σε συνδ. με 10 παρ. 1β και παρ. 5ε, ΚΑΠ/ΕΠΟ).
Το βίντεο απ’ όσα έγιναν στο πάρκινγκ της OPAP Arena
Λίγα 24ωρα νωρίτερα βγήκε στη δημοσιότητα το οπτικό υλικό από την κάμερα ασφαλείας της «OPAP Arena», που κατέγραψε το σκηνικό έντασης μετά τον πρώτο προημιτελικό του Κυπέλλου Ελλάδας στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη νίκη της «Ένωσης» με 1-0.
Στο βίντεο, το οποίο παρουσίασε στη δικαστή ο νομικός εκπρόσωπος της ΑΕΚ, αντιπρόεδρος της ΠΑΕ και πρόεδρος της Ερασιτεχνικής ΑΕΚ, Αλέξης Αλεξίου, φαίνονται καρέ-καρέ όσα έγιναν και για τα οποία ο ΠΑΟΚ τιμωρήθηκε με πρόστιμο 50.000 ευρώ από τη ΔΕΑΒ.
