Στο νοσοκομείο Ευαγγελισμός βρίσκεται ήδη ο Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας Αναστάσιος ο οποίος διακομίστηκε στην Αθήνα από τα Τίρανα με αεροσκάφος C-27J της Πολεμικής Αεροπορίας, στο οποίο επέβαινε εκπαιδευμένο προσωπικό του ΕΚΑΒ (ένας γιατρός και δύο διασώστες) για αεροδιακομιδές.
Το αεροσκάφος που μετέφερε τον Αρχιεπίσκοπο Αλβανίας Αναστάσιο απογειώθηκε από τα Τίρανα με καθυστέρηση λίγο μετά τις 18:30 και έφτασε στην αεροπορική βάση Ελευσίνας στις 19:34. Από εκεί τον παρέλαβε ασθενοφόρο και τον μετέφερε στον «Ευαγγελισμό».
Σήμερα, ωστόσο, παρουσίασε σημαντική επιδείνωση η κατάσταση της υγείας του και η ίωση εξελίχθηκε σε λοίμωξη, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες έχει εμφανίσει αιμορραγία στο πεπτικό σύστημα. Ετσι κρίθηκε επιβεβλημένη η διακομιδή του στην Αθήνα και ειδικότερα στον Ευαγγελισμό, όπου θα νοσηλευθεί σε απλό θάλαμο και όχι στην Εντατική, όπως αρχικά είχε γίνει γνωστό. Ο Αρχιεπίσκοπος Αναστάσιος είχε νοσηλευτεί στο ίδιο νοσοκομείο, τον Νοέμβριο του 2020, όταν είχε προσβληθεί από κορονοϊό.
Τότε τον είχε αναλάβει η καθηγήτρια Αναστασία Κοτανίδου και αυτό αναμένεται να γίνει και τώρα. Πάντως, η κατάσταση του ιεράρχη είναι ελεγχόμενη.
Σημειώνεται ότι ο Αρχιεπίσκοπος Αναστάσιος είναι ένας εκ των πλέον δημοφιλών ταγών της Ορθοδοξίας και είναι ο άνθρωπος που ανέστησε την Ορθόδοξη Εκκλησία της Αλβανίας κατ΄επιλογή του Οικουμενικού Πατριαρχείου, που στη συνέχεια παραχώρησε αυτο κεφαλία στην Εκκλησία της Αλβανίας.
Υπενθυμίζεται ότι ο μακαριώτατος κ.κ. Αναστάσιος είχε εισαχθεί στις 30 Δεκεμβρίου σε νοσοκομείο των Τιράνων. Τότε, είχε γίνει γνωστό ότι είχε προσβληθεί από εποχική ίωση και η νοσηλεία του κρίθηκε αναγκαία κυρίως για προληπτικούς λόγους, με δεδομένη την ηλικία του (έχει συμπληρώσει τα 95 του χρόνια) και της επιβαρυμένης υγείας του.
