Ν. Κουλέμπα: Εμπιστευόμαστε τον ΟΗΕ, όχι τη Ρωσία

22
Ιούλιος
2022

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Η Ουκρανία βασίζεται στον ΟΗΕ για να εφαρμόσει τη συμφωνία για την εξαγωγή σιτηρών, την οποία υπέγραψε σήμερα στην Κωνσταντινούπολη, δήλωσε ο υπουργός Εξωτερικών, Ντμίτρο Κουλέμπα, υπογραμμίζοντας ότι «δεν μπορεί να έχει εμπιστοσύνη στη Ρωσία».

«Έχουμε εμπιστοσύνη στον ΟΗΕ, ως την κινητήριο δύναμη αυτής της συμφωνίας, ως θεσμό, καθώς και στον γενικό γραμματέα (του Οργανισμού) που επενδύει τη φήμη και την ικανότητά του ώστε να λειτουργήσει αυτή η συμφωνία και να μην την σπάσει η Ρωσία, όπως έχει κάνει με πολλές άλλες συμφωνίες», είπε ο Κουλέμπα σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε.

Ρωσία και Ουκρανία υπέγραψαν νωρίτερα σήμερα στην Κωνσταντινούπολη, με τη μεσολάβηση του ΟΗΕ και της Τουρκίας, μια κρίσιμη συμφωνία για την εξαγωγή των ουκρανικών σιτηρών από τη Μαύρη Θάλασσα. Οι αντιπροσωπείες των δύο εμπόλεμων χωρών υπέγραψαν το ίδιο ακριβώς κείμενο αλλά χωριστά, κατόπιν αιτήματος των Ουκρανών που αρνήθηκαν να υπογράψουν οποιαδήποτε συμφωνία μαζί με τους Ρώσους.

«Η Ουκρανία δεν έχει εμπιστοσύνη στη Ρωσία. Δεν νομίζω ότι έχει κανείς λόγους να εμπιστεύεται τη Ρωσία», επέμεινε ο Κουλέμπα.

Ρόδος: Η Μαρία-Μιχαέλα Χαιρέτη συγκέντρωσε 19.710 μόρια και ανοίγει… φτερά για την Ιατρική

Μία από τις υψηλότερες επιδόσεις στις φετινές Πανελλαδικές Εξετάσεις…

Νίκος Ρωμανός για ΕΛΑΣ Τσίπρα: Μιλούν για διαφάνεια και ακόμα περιμένουμε να μας πουν πώς χρηματοδοτούνται

«Οι δημοσκοπήσεις είναι φωτογραφίες της στιγμής και προφανώς δεν…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ