Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει η εικόνα των τριών Ισραηλινών ομήρων που απελευθερώθηκαν από τη Χαμάς. Ο 56χρονος Οχάντ Μπεν Αμί, ο 52χρονος Ελί Σαραμπί και ο 34χρονος Ορ Λεβί έφτασαν στο Ισραήλ μετά από 16 μήνες αιχμαλωσίας και από τις φωτογραφίες τους φαίνεται πως είναι αποστεωμένοι. Σύμφωνα με το ισραηλινό υπουργείο Υγείας, οι τρεις όμηροι είναι υποσιτισμένοι και έχασαν αρκετό σωματικό βάρος κατά τη διάρκεια των 491 ημερών αιχμαλωσίας τους. «Πρόκειται για δύσκολες σκηνές», είπε ο εκπρόσωπος του υπουργείου Υγείας, δρ Χάγκαρ Μιζράχι σε συνέντευξη Τύπου από το νοσοκομείο Ιτσίλοφ στο Τελ Αβίβ, όπου δύο από τους απελευθερωμένους ομήρους νοσηλεύονται. Οι τρεις όμηροι έμοιαζαν λιπόσαρκοι και ασταθείς όταν απελευθερώθηκαν, 16 μήνες μετά την απαγωγή τους από το κιμπούτς Μπεερί και το μουσικό φεστιβάλ Nova. Αλλά και οι γιατροί ήταν «ενθουσιασμένοι που τους είδαν να περπατούν, όρθιοι και περήφανοι», πρόσθεσε ο εκπρόσωπος του υπουργείου Υγείας. Οι όμηροι και οι οικογένειές τους θα λάβουν ένα ευρύ φάσμα θεραπειών, σχεδιασμένων να καλύψουν τόσο τις σωματικές όσο και τις συναισθηματικές τους ανάγκες, είπε ο Μιζράχι.
Ο Ελί Σαραμπί, εμφανίστηκε με πυκνή γενειάδα και ξυρισμένο κεφάλι, μετά την απώλεια πολλών κιλών. Η Βρετανίδα σύζυγός του, Λιάν Μπρίσλι, και οι έφηβες κόρες του, Νόια και Γιαχέλ, σκοτώθηκαν την ώρα που εκείνος έπεφτε στα χέρια των τρομοκρατών.

Ο Οχάντ Μπεν Αμί:

Ο Ορ Λεβί:

Τα πεθερικά του Ελί Σαραμπί, παρακολούθησαν την παράδοσή του στο Ισραήλ από τη Βρετανία και δήλωσαν τρομοκρατημένοι με την εμφάνισή του. «Αυτή τη στιγμή με δυσκολία μπορώ να μιλήσω», λέει μια συγκλονισμένη Τζίλιαν Μπρίζλι. «Μοιάζει σαν να έχει πάει στο Μπέλσεν», λέει ο Πιτ Μπρίζλι, αναφερόμενος στο στρατόπεδο συγκέντρωσης του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου.
