Ολοκληρώθηκε η νέα σύνοδος στη Γαλλία για την Ουκρανία με συμμετοχή και της Ελλάδας

Με τη συμμετοχή 20 ηγετών, εκ των οποίων οι 17 από χώρες της ΕΕ έγινε η δεύτερη συνάντηση κορυφής για το Ουκρανικό
19
Φεβρουάριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Με τη συμμετοχή 20 συνολικά αρχηγών κρατών και κυβερνήσεων έγινε, μετά από πρωτοβουλία του Γάλλου προέδρου Εμανουέλ Μακρόν, η δεύτερη συνάντηση κορυφής για το Ουκρανικό.

Όπως έγινε γνωστό από τη γαλλική πλευρά, στο Παρίσι ήταν παρόντες εκτός από τον πρόεδρο Μακρόν, ο πρόεδρος της Ρουμανίας Ιλίε Μπολογιάν και ο πρωθυπουργός του Λουξεμβούργου Λικ Φρίντεν, ενώ όλοι υπόλοιποι ηγέτες, μεταξύ των οποίων ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ο πρόεδρος της Κύπρου Νίκος Χριστοδουλίδης, συμμετείχαν στη συνάντηση μέσω τηλεδιάσκεψης.

Στη συνάντηση πήραν μέρος οι πρωθυπουργοί του Καναδά, της Νορβηγίας και της Ισλανδίας, ενώ όλοι υπόλοιποι ήταν αρχηγοί κρατών και κυβερνήσεων χωρών της ΕΕ.

Συναγερμός στο Λουτράκι: Μεγάλη φωτιά σε ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλης – Φόβοι για εγκλωβισμένους

Σε κατάσταση κόκκινου συναγερμού βρίσκεται το Λουτράκι το βράδυ…

Πράγα: Το Συνταγματικό Δικαστήριο δικαιώνει τον πρόεδρο Πετρ Πάβελ για τη σύνοδο του ΝΑΤΟ

ΣΤο ανώτατο δικαστικό όργανο εξέδωσε κατεπείγουσα διαταγή, υποχρεώνοντας την…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ