«Καλή και παραγωγική η συζήτηση» είπε ο Τραμπ για τη συνομιλία με τον Πούτιν

«Ελπίζω για το καλό της ανθρωπότητας θα τελειώσουμε τη δουλειά!», γράφει σε ανάρτησή του ο Αμερικανός πρόεδρος