«Καλή και παραγωγική η συζήτηση» είπε ο Τραμπ για τη συνομιλία με τον Πούτιν
«Ελπίζω για το καλό της ανθρωπότητας θα τελειώσουμε τη δουλειά!», γράφει σε ανάρτησή του ο Αμερικανός πρόεδρος
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί