Κατά τη διάρκεια μιας τηλεδιάσκεψης με δημοσιογράφους, ο πρόεδρος της Ουκρανίας, Βολοντιμίρ Ζελένσκι, βρέθηκε αντιμέτωπος με ένα απρόοπτο περιστατικό, καθώς δέχθηκε ξαφνικά τηλεφώνημα από τον Εμανουέλ Μακρόν.
Σε βίντεο που αναρτήθηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο Ζελένσκι φαίνεται να απαντά σε ερώτηση δημοσιογράφου, όταν χτυπά το κινητό του. Χωρίς δισταγμό, σηκώνει το τηλέφωνο και λέει: «Συγγνώμη, Εμανουέλ, μιλάω με δημοσιογράφους, μπορώ να σε καλέσω σε 15-20 λεπτά;».
Αφού ακούει τη θετική απάντηση από τον Γάλλο πρόεδρο, ο Ουκρανός ηγέτης συνεχίζει: «Ναι, παρακαλώ, ευχαριστώ, Εμανουέλ. Τέλεια, οκ, αντίο», και επιστρέφει στη συνέντευξη.
Όταν οι δημοσιογράφοι τον ρώτησαν αν πράγματι συνομιλούσε με τον Μακρόν, εκείνος το επιβεβαίωσε, λέγοντας: «Ναι, μόλις μίλησα με τον πρόεδρο Μακρόν. Μιλάμε πολύ συχνά, περίπου μία φορά την ημέρα».
