Ο Τραμπ προσκαλεί τον Μπουκέλε στον Λευκό Οίκο, στις 14 Απριλίου

Ο πρόεδρος του Ελ Σαλβαδόρ ανάρτησε την πρόσκληση του Ντόναλντ Τραμπ, στον Λευκό Οίκο, στις 14 Απριλίου
3
Απρίλιος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ο Ντόναλντ Τραμπ, προσκάλεσε στον Λευκό Οίκο τον πρόεδρο του Ελ Σαλβαδόρ, Ναγίμπ Μπουκέλε, με τον οποίο έκλεισε συμφωνία για την υποδοχή στο κράτος της κεντρικής Αμερικής φυλακισμένων από τις ΗΠΑ.

Από την μεριά του ο Ναγίμπ Μπουκέλε, ανάρτησε την πρόσκληση, του Αμερικανού προέδρου, μέσω Χ, η οποία αναφέρει χαρακτηριστικά: «Θα ήθελα να σας προσκαλέσω να με συναντήσετε στον Λευκό Οίκο την 14η Απριλίου 2025 σε επίσημη επίσκεψη εργασίας».

Στην ουσία, ο πρόεδρος Μπουκέλε γίνεται εταίρος-κλειδί στην εκστρατεία απέλασης μεταναστών που διεξάγει ο Λευκός Οίκος.

Ο Ντόναλντ Τραμπ, εξηγεί πως θέλει να συζητήσουν, οι δυο τους, για το πως ακριβώς μπορεί η μία χώρα να υποστηρίξει την άλλη. Έχοντας υπόψιν ότι στις 16 Μαρτίου, το Ελ Σαλβαδόρ, υποδέχτηκε πάνω από 200 κρατούμενους, υπηκόους Βενεζουέλας που απελάθηκαν από τις ΗΠΑ και ακόμη κρατούνται σε φυλακή υψίστης ασφαλείας στη σαλβαδοριανή επικράτεια.

Επιπλέον 17 φερόμενα ως μέλη της συμμορίας Tren de Aragua, που ιδρύθηκε στη Βενεζουέλα, και της Μάρα Σαλβατρούτσα (MS-13), έφτασαν εκεί τη Δευτέρα.

Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε χθες ο Αμερικανός πρόεδρος, το Ελ Σλαβαδόρ θα υποστεί ακόμη περισσότερους τελωνειακούς δασμούς, οι οποίοι θα αγγίξουν το 10% στα προϊόντα που εξάγει στις ΗΠΑ.

Συναγερμός στο Λουτράκι: Μεγάλη φωτιά σε ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλης – Φόβοι για εγκλωβισμένους

Σε κατάσταση κόκκινου συναγερμού βρίσκεται το Λουτράκι το βράδυ…

Πράγα: Το Συνταγματικό Δικαστήριο δικαιώνει τον πρόεδρο Πετρ Πάβελ για τη σύνοδο του ΝΑΤΟ

ΣΤο ανώτατο δικαστικό όργανο εξέδωσε κατεπείγουσα διαταγή, υποχρεώνοντας την…

Ο Κεμ Μπιρτς στον Άρη για δύο χρόνια

 Η ομάδα της Θεσσαλονίκης ήρθε σε πλήρη συμφωνία με…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ