Ο Ντόναλντ Τραμπ, προσκάλεσε στον Λευκό Οίκο τον πρόεδρο του Ελ Σαλβαδόρ, Ναγίμπ Μπουκέλε, με τον οποίο έκλεισε συμφωνία για την υποδοχή στο κράτος της κεντρικής Αμερικής φυλακισμένων από τις ΗΠΑ.
Από την μεριά του ο Ναγίμπ Μπουκέλε, ανάρτησε την πρόσκληση, του Αμερικανού προέδρου, μέσω Χ, η οποία αναφέρει χαρακτηριστικά: «Θα ήθελα να σας προσκαλέσω να με συναντήσετε στον Λευκό Οίκο την 14η Απριλίου 2025 σε επίσημη επίσκεψη εργασίας».
🇺🇸🤝🏼🇸🇻 pic.twitter.com/6d9J11uBkC
— Nayib Bukele (@nayibbukele) April 3, 2025
Στην ουσία, ο πρόεδρος Μπουκέλε γίνεται εταίρος-κλειδί στην εκστρατεία απέλασης μεταναστών που διεξάγει ο Λευκός Οίκος.
Ο Ντόναλντ Τραμπ, εξηγεί πως θέλει να συζητήσουν, οι δυο τους, για το πως ακριβώς μπορεί η μία χώρα να υποστηρίξει την άλλη. Έχοντας υπόψιν ότι στις 16 Μαρτίου, το Ελ Σαλβαδόρ, υποδέχτηκε πάνω από 200 κρατούμενους, υπηκόους Βενεζουέλας που απελάθηκαν από τις ΗΠΑ και ακόμη κρατούνται σε φυλακή υψίστης ασφαλείας στη σαλβαδοριανή επικράτεια.
Επιπλέον 17 φερόμενα ως μέλη της συμμορίας Tren de Aragua, που ιδρύθηκε στη Βενεζουέλα, και της Μάρα Σαλβατρούτσα (MS-13), έφτασαν εκεί τη Δευτέρα.
Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε χθες ο Αμερικανός πρόεδρος, το Ελ Σλαβαδόρ θα υποστεί ακόμη περισσότερους τελωνειακούς δασμούς, οι οποίοι θα αγγίξουν το 10% στα προϊόντα που εξάγει στις ΗΠΑ.
