Πραγματοποιήθηκε το πρωί σύσκεψη της Υπηρεσίας Αντιμετώπισης Φυσικών Καταστροφών και Εκτάκτων Καταστάσεων (AFAD) στην Κωνσταντινούπολη, παρουσία του προέδρου της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν χωρίς όμως να είναι παρόντες εκπρόσωποι του δήμου, στην οποία εξετάστηκαν τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν σε σχέση με τον σεισμό των 6,2 βαθμών στα ανοιχτά της Σηλυβρίας, στη Θάλασσα του Μαρμαρά.
Μετά τη σύσκεψη ο πρόεδρος Ερντογάν δήλωσε ότι στη σύσκεψη αξιολογήθηκαν τα μέτρα που λαμβάνονται για να ελαχιστοποιηθούν οι επιπτώσεις του σεισμού. «Δόξα τω Θεώ, δεν έχουμε απώλειες ζωών. Ως κράτος είμαστε σε επιφυλακή όλο το εικοσιτετράωρο» τόνισε.
Σημειώνεται ότι στη σύσκεψη δεν προσκλήθηκαν εκπρόσωποι του Δήμου Κωνσταντινούπολης, ο δήμαρχος της οποίας και πολιτικός αντίπαλος του Ερντογάν, Εκρέμ Ιμάμογλου, βρίσκεται στη φυλακή, σύμφωνα με την ΕΡΤ.
Deprem sonrası millet geceyi dışarıda geçiriyor diye yanlarında olmaya gitmiş. Recep Tayyip Erdoğan sen çok büyük adamsın.pic.twitter.com/v9PpvF2MqU
— Marginale (@themarginale) April 24, 2025
Στη συνέχεια, ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάn συναντήθηκε με πολίτες σε καφετέρια της περιοχής Κιαγιτχανέ, στο κέντρο της Κωνσταντινούπολης. Συνομίλησε μαζί τους και πήρε πρωινό τσάι.
Μετασεισμική ακολουθία
Εν τω μεταξύ συνεχίζεται η μετασεισμική ακολουθία από την ισχυρή δόνηση των 6,2 βαθμών χτες στις 12:49 μ.μ. Μέχρι στιγμής έχουν σημειωθεί τουλάχιστον 284 μετασεισμοί. Ο τελευταίος μεγάλος μετασεισμός σημειώθηκε στις 7:19 το πρωί εντάσεως 4,1 βαθμών, σύμφωνα με το AFAD. Ο μεγαλύτερος μετασεισμός, μεγέθους 5,9 βαθμών είχε σημειωθεί χτες στις 12:51 μ.μ.
Αρκετοί κάτοικοι, κυρίως στα δυτικά προάστια της Κωνσταντινούπολης -Αβτζιλάρ, Εσένγιουρτ, Γενί Μπόσνα, Μπαχτσελίεβλερ, Μπεϊλίκντουζου- επέλεξαν να περάσουν τη νύχτα σε σκηνές και αυτοκίνητα σε ανοικτούς χώρους και πάρκα. Η πλειονότητα ωστόσο των κατοίκων της Κωνσταντινούπολης πέρασε τη νύχτα στα σπίτια τους.
