O Σεργκέι Λαβρόφ, υπουργός Εξωτερικών της Ρωσίας, δεν πρόκειται να ταξιδέψει στην Τουρκία για να συμμετάσχει αύριο Πέμπτη 15 Μαΐου, στις ειρηνευτικές συνομιλίες Ρωσίας και Ουκρανίας που αναμένεται να διεξαχθούν στην Κωνσταντινούπολη, μετέδωσε η ρωσική εφημερίδα Kommersant.
Τόσο το αζέρικο πρακτορείο ειδήσεων APA όσο και το κινέζικο τηλεοπτικό δίκτυο CGTN μετέδωσαν χθες πως ο Σεργκέι Λαβρόφ, θα ήταν ο επικεφαλής της ρωσικής αντιπροσωπείας στις συνομιλίες με την Ουκρανία στην Κωνσταντινούπολη.
Την Τετάρτη, ο απεσταλμένος του προέδρου των ΗΠΑ Στιβ Γουίτκοφ δήλωσε ότι σχεδιάζει να ταξιδέψει στην Κωνσταντινούπολη με τον υπουργό Εξωτερικών Μάρκο Ρούμπιο την Παρασκευή 16 Μαΐου.
Το Κρεμλίνο αρνήθηκε και πάλι σήμερα να αποκαλύψει τη σύνθεση της ρωσικής αντιπροσωπείας που θα μεταβεί στην Τουρκία για να συζητήσει με τους Ουκρανούς αξιωματούχους, για πρώτη φορά από την άνοιξη του 2022.
«Η ρωσική αντιπροσωπεία θα περιμένει την ουκρανική αντιπροσωπεία στην Κωνσταντινούπολη στις 15 Μαΐου», περιορίστηκε να πει ο εκπρόσωπος του Πούτιν, Ντμίτρι Πεσκόφ.
Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες από ρωσικά και αμερικανικά μέσα ενημέρωσης ανέφεραν ότι ο Ρώσος υπουργός Εξωτερικών Σεργκέι Λαβρόφ και ο Γιούρι Ουσάκοφ, βοηθός του Πούτιν για την εξωτερική πολιτική, θα βρίσκονται στην Κωνσταντινούπολη και θα είναι έτοιμοι να συναντηθούν με τους Ουκρανούς ομολόγους τους.
Ωστόσο, αυτά τα δεδομένα πλέον ανατρέπονται, μετατρέποντας σε «θρίλερ μυστηρίου» ποιος θα αποτελέσει τελικά τη ρωσική αντιπροσωπεία.
Υπενθυμίζεται ότι ο Ουκρανός πρόεδρος Βολοντίμιρ Ζελένσκι έχει ξεκαθαρίσει ότι θα συναντηθεί μόνο με τον Πούτιν, «κανέναν άλλον». Από την μεριά του, ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ δήλωσε νωρίτερα σήμερα ότι θα πάει στην Κωνσταντινούπολη αν εμφανιστεί και ο Ρώσος πρόεδρος.
