Ο Βρετανός πρωθυπουργός, Κιρ Στάρμερ, καταδίκασε με έντονο τρόπο την επίθεση που διαπράχθηκε έξω από το Εβραϊκό Μουσείο στην Ουάσιγκτον την Τετάρτη, 21 Μαΐου, η οποία στοίχισε τη ζωή σε δύο εργαζόμενους στην ισραηλινή πρεσβεία. Ο Στάρμερ τόνισε την ανάγκη «εξάλειψης του αντισημιτισμού όπου κι αν εμφανίζεται», αναφερόμενος στην αυξανόμενη επιθετικότητα κατά των Εβραίων παγκοσμίως.
«Καταδικάζω δριμύτατα την αντισημιτική επίθεση μπροστά στην πρεσβεία του Ισραήλ» που σημειώθηκε στην πρωτεύουσα των ΗΠΑ, έγραψε σε ανάρτησή του στο X ο Βρετανός πρωθυπουργός.
I thoroughly condemn the antisemitic attack outside the Capital Jewish Museum in Washington DC.
Antisemitism is an evil we must stamp out wherever it appears.
My thoughts are with their colleagues, family and loved ones, and, as always, I stand in solidarity with the Jewish…
— Keir Starmer (@Keir_Starmer) May 22, 2025
«Ο αντισημιτισμός είναι ένα κακό που οφείλουμε να εξαλείψουμε όπου κι αν εμφανίζεται», συνέχισε, προσθέτοντας ότι είναι «όπως πάντα αλληλέγγυος προς την εβραϊκή κοινότητα».
Ο υπουργός Εξωτερικών της Βρετανίας, Ντέιβιντ Λάμι, την Πέμπτη (22/05) εξέφρασε τη «φρίκη» του για την επίθεση και κατήγγειλε μια «φρικιαστική αντισημιτική» ενέργεια.
Horrified by the killing of two Israeli Embassy staff in DC.
We condemn this appalling, antisemitic crime.
Our thoughts are with the victims, their families and colleagues at this awful time.
— David Lammy (@DavidLammy) May 22, 2025
Σημειώνεται ότι δύο υπάλληλοι της πρεσβείας του Ισραήλ στις ΗΠΑ σκοτώθηκαν έξω από το Εβραϊκό Μουσείο της Ουάσιγκτον το βράδυ της Τετάρτης, σύμφωνα με τις αμερικανικές αρχές οι οποίες ανακοίνωσαν τη σύλληψη του δράστη, ο οποίος φώναζε «Λευτεριά στην Παλαιστίνη».
Ο Ισραηλινός πρωθυπουργός Μπενιαμίν Νετανιάχου έδωσε εντολή να ενισχυθεί η ασφάλεια σε όλες τις διπλωματικές αποστολές της χώρας του στον κόσμο, βλέποντας στην επίθεση αυτή το αποτέλεσμα μιας «λυσσώδους υποκίνησης» στη βία κατά του Ισραήλ.
