Ο Μπενιαμίν Νετανιάχου δήλωσε ότι «το Ιράν θα πληρώσει βαρύ τίμημα» μετά την επίθεση στο νοσοκομείο στην Μπερ Σεβά κατά το νέο κύμα ιρανικών επιθέσεων.
Συγκεκριμένα, σε ανάρτησή του στο Χ, ο Νετανιάχου αναφέρει: «Σήμερα το πρωί, οι τρομοκράτες τύραννοι του Ιράν εκτόξευσαν πυραύλους κατά του νοσοκομείου Σορόκα στην Μπερ Σεβά και κατά του άμαχου πληθυσμού στο κέντρο της χώρας».
