Ο Βρετανός πρωθυπουργός Κιρ Στάρμερ κάλεσε σήμερα το Ιράν «να επιστρέψει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων» μετά την επίθεση των ΗΠΑ στις πυρηνικές εγκαταστάσεις της Τεχεράνης.
«Δεν πρέπει ποτέ να επιτραπεί στο Ιράν να αναπτύξει πυρηνικά όπλα και οι Ηνωμένες Πολιτείες πήραν μέτρα για να αμβλύνουν αυτή την απειλή», δήλωσε ο Στάρμερ μέσω του X, υπογραμμίζοντας πως «η σταθερότητα στην περιοχή αποτελεί προτεραιότητα».
«Καλούμε το Ιράν να επιστρέψει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων και να βρει μια διπλωματική λύση για να μπει τέλος σ’ αυτή την κρίση», πρόσθεσε.
Iran’s nuclear programme is a grave threat to international security. Iran can never be allowed to develop a nuclear weapon and the US has taken action to alleviate that threat.
The situation in the Middle East remains volatile and stability in the region is a priority. We call…
— Keir Starmer (@Keir_Starmer) June 22, 2025
Η επίθεση των ΗΠΑ στο Ιράν
Με απόφαση του Ντόναλντ Τραμπ οι Ηνωμένες Πολιτείες μπήκαν αποφασιστικά σε σύγκρουση με το Ιράν μετά τον βομβαρδισμό τριών πυρηνικών εγκαταστάσεων τα ξημερώματα της Κυριακής, 22/06.
Ο Ρεπουμπλικανός πρόεδρος των ΗΠΑ με την απόφασή του αυτή εισήλθε σε μια κλιμακούμενη σύγκρουση στη Μέση Ανατολή, μολονότι διατηρεί, όπως λέει, την ελπίδα διπλωματικής επίλυσης του ζητήματος.
