Σε ανακοινώσεις προχωρά αυτή την ώρα ο υπουργός Άμυνας των ΗΠΑ, Πιτ Χέγκσεθ, για το αμερικανικό χτύπημα στις πυρηνικές εγκαταστάσεις του Ιράν τα ξημερώματα της Κυριακής.
Ξεκινώντας την ενημέρωση του Πενταγώνου ο υπουργός Άμυνας των ΗΠΑ, τόνισε ότι οι χθεσινοβραδινές επιθέσεις είχαν ως στόχο να «υποβαθμίσουν» και να «καταστρέψουν» τις πυρηνικές δυνατότητες του Ιράν.
«Όταν ο πρόεδρος Τραμπ μιλάει, ο κόσμος πρέπει να ακούει», σημείωσε ακόμη, προσθέτοντας ότι «καμία άλλη χώρα εκτός από τις ΗΠΑ δεν θα μπορούσε να το κάνει αυτό».
Joint Chiefs of Staff Chair Gen. Dan Caine (@thejointstaff) on Operation MIDNIGHT HAMMER: "This was the largest B-2 operation strike in U.S. history." pic.twitter.com/VeyUjP84JT
— CSPAN (@cspan) June 22, 2025
Σε ερώτηση για πιθανά ιρανικά αντίποινα, ο Αμερικανός Υπουργός Άμυνας προειδοποίησε πως: «Οποιαδήποτε αντίδραση θα αντιμετωπιστεί με τεράστια ισχύ».
Ο Χέγκσεθ έκανε ειδική αναφορά και στους πιλότους των βομβαρδιστικών καθώς και σε όλους όσοι συμμετείχαν στις επιχειρήσεις, τονίζοντας ότι οι ΗΠΑ είχαν προετοιμαστεί για εβδομάδες και μήνες, ώστε να είναι έτοιμες να ενεργήσουν μόλις δινόταν η εντολή από τον αμερικανό πρόεδρο. Παράλληλα, επιβεβαίωσε ότι γα πρώτη φορά χρησιμοποιήθηκαν ειδικές διατρητικές βόμβες στις επιδρομές στις τρεις πυρηνικές εγκαταστάσεις του Ιράν.
Κλείνοντας την τοποθέτησή του ο Αμερικανός υπουργός Άμυνας υπογράμμισε: «Οι ΗΠΑ δεν επιθυμούν πόλεμο, αλλά θα ενεργούν αποφασιστικά κάθε φορά που απειλούνται τα συμφέροντά τους».
