Η πληροφορία αυτή ακολουθεί την ανακοίνωση τον Νοέμβριο του 2022 από τη διοίκηση της εταιρίας πως θα λάβει μέτρα εξοικονόμησης κόστους ύψους 1 δισεκατομμυρίου ευρώ λόγω της επιδείνωσης της προοπτικής της αγοράς.
Έκτοτε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Νικ Ριντ παραιτήθηκε, καθώς η θητεία του σημαδεύτηκε από τη μεγάλη πτώση της τιμής των μετοχών της -σχεδόν υποδιπλασιάστηκε- και το διοικητικό συμβούλιο εξέφρασε δυσαρέσκεια για την πορεία της εταιρείας επί των ημερών του.
Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, η Vodafone συμφώνησε η θυγατρική της στην Ουγγαρία να εξαγοραστεί από την 4iG και στο ουγγρικό κράτος έναντι 1,7 δισεκ. ευρώ σε μετρητά, συμφωνία που είχε αναγγελθεί αρχικά τον Αύγουστο του 2022.
Η Vodafone δεν απάντησε αμέσως όταν το πρακτορείο ειδήσεων Ρόιτερς της ζήτησε να σχολιάσει το δημοσίευμα των Φαϊνάνσιαλ Τάιμς.
