Αξιωματούχος του Λευκού Οίκου χαρακτήρισε «καλή» τη συνάντηση του ειδικού απεσταλμένου των ΗΠΑ, Στιβ Γουίτκοφ, με τον Ρώσο πρόεδρο Βλαντιμίρ Πούτιν στη Μόσχα, ωστόσο επιβεβαίωσε ότι η Ουάσινγκτον προχωρά στην επιβολή δευτερογενών κυρώσεων κατά της Ρωσίας την Παρασκευή.
«Η συνάντηση με τη Ρωσία και τον ειδικό απεσταλμένο Γουίτκοφ πήγε καλά. Οι Ρώσοι είναι πρόθυμοι να συνεχίσουν τη συνεργασία με τις Ηνωμένες Πολιτείες. Οι δευτερεύουσες κυρώσεις αναμένεται να εφαρμοστούν την Παρασκευή», δήλωσε στο Reuters ο Αμερικανός αξιωματούχος, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο περαιτέρω διαλόγου μεταξύ των δύο πλευρών.
Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ, Μάρκο Ρούμπιο, γνωστοποίησε ότι εντός της ημέρας θα εκδοθεί επίσημη ανακοίνωση για το ταξίδι του Γουίτκοφ στη ρωσική πρωτεύουσα. «Μιλήσαμε μαζί του πριν από λίγα λεπτά. Θα έχουμε κι άλλες συζητήσεις στη διάρκεια της ημέρας, σύντομα θα γίνουν δηλώσεις. Ίσως καλές, ίσως όχι. Θα δούμε», ανέφερε χαρακτηριστικά πριν από τη συνάντησή του με τον Σέρβο ομόλογό του, Μάρκο Ντζούριτς, στην Ουάσινγκτον.
Η επίσκεψη Γουίτκοφ στη Μόσχα πραγματοποιήθηκε σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη χρονική στιγμή, καθώς λήγει το αμερικανικό τελεσίγραφο προς τον Βλαντιμίρ Πούτιν για τον τερματισμό του πολέμου στην Ουκρανία, με την απειλή αυστηρότερων κυρώσεων τόσο προς τη Ρωσία όσο και προς τρίτες χώρες που συνεργάζονται μαζί της.
