Σε ιδιαίτερα πολεμικό τόνο εμφανίστηκε ανώτερος αξιωματούχος των Φρουρών της Επανάστασης, προειδοποιώντας ότι ένας νέος πόλεμος με το Ισραήλ ή τις Ηνωμένες Πολιτείες είναι πιθανός ανά πάσα στιγμή. Ο Γιαχία Ραχίμ Σαφάβι, ανώτατος στρατιωτικός σύμβουλος του Ανώτατου Ηγέτη Αλί Χαμενεΐ, δήλωσε στα ιρανικά μέσα ενημέρωσης:
«Δεν βρισκόμαστε σε κατάπαυση του πυρός, βρισκόμαστε σε φάση πολέμου. Δεν έχει υπογραφεί κανένα πρωτόκολλο, κανονισμός ή συμφωνία μεταξύ μας και των ΗΠΑ ή του Ισραήλ».
«Η ισχύς φέρνει ειρήνη»
Ο Σαφάβι υπογράμμισε ότι η ισορροπία δυνάμεων στην περιοχή δεν αφήνει περιθώρια για αδυναμία. «Οι Αμερικανοί και οι Σιωνιστές λένε ότι δημιουργούν ειρήνη μέσω της δύναμης. Επομένως, το Ιράν πρέπει επίσης να γίνει ισχυρό, γιατί στο σύστημα της φύσης, οι αδύναμοι καταπατούνται», ανέφερε. Παράλληλα, εκτίμησε πως αν ξεσπάσει ένας μεγάλος πόλεμος, αυτός μπορεί να είναι και ο τελευταίος στην περιοχή, αφήνοντας να εννοηθεί ότι θα έχει καταστροφικές συνέπειες.
«Ετοιμαζόμαστε για όλα τα σενάρια»
Τέλος, ο ανώτερος αξιωματούχος τόνισε ότι το Ιράν ενισχύει την άμυνα και την επιθετική του ικανότητα σε όλα τα επίπεδα. «Πρέπει να ενισχύσουμε τη διπλωματική, τη δημοσιογραφική, την πυραυλική, την αεροπορική και την κυβερνοεπιθετική μας στρατηγική. Εμείς, οι στρατιωτικοί, σχεδιάζουμε σενάρια, βλέπουμε το χειρότερο σενάριο και προετοιμάζουμε ένα σχέδιο για αυτό», ανέφερε χαρακτηριστικά.
