Βόρεια Κορέα: Το πρώτο λοκντάουν στην Πιονγκγιάνγκ εξαιτίας «αναπνευστικής νόσου»

25
Ιανουάριος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Το μέτρο αυτό φαίνεται ότι είναι το πρώτο αφότου η χώρα κήρυξε νίκη επί της Covid-19, τον Αύγουστο του 2022.

Οι κάτοικοι της Πιονγκγιάνγκ έλαβαν διαταγή να μείνουν στο σπίτι έως και την ερχόμενη Κυριακή και οφείλουν να θερμομετρούνται επανειλημμένα κάθε μέρα, μετέδωσε ο εξειδικευμένος ιστότοπος NK News, ο οποίος έχει την έδρα του στη Σεούλ, επικαλούμενος κυβερνητικό έγγραφο.

Στο κείμενο αυτό δεν αναφέρεται η Covid-19, αλλά υποστηρίζεται πως το συνάχι είναι μεταξύ των νέων ασθενειών που διαδίδονται αυτή τη στιγμή στην πρωτεύουσα.

Δεν είναι γνωστό αν παρόμοια λοκντάουν επιβάλλονται και σε άλλες περιοχές και τα κρατικά μέσα ενημέρωσης δεν έχουν ανακοινώσει νέα μέτρα.

Στην κορεατική χερσόνησο επικρατεί αυτή τη στιγμή αυτό που οι μετεωρολόγοι περιγράφουν ως κύμα σιβηρικού ψύχους, με τη θερμοκρασία στην Πιονγκγιάνγκ να πέφτει μέχρι τους -22 βαθμούς Κελσίου.

Η Πιονγκγιάνγκ είχε ανακοινώσει το πρώτο κρούσμα Covid-19 τον Μάιο του 2022, πριν ανακηρύξει τη νίκη της επί της νόσου τρεις μήνες αργότερα.

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας αμφισβητεί από καιρό τις στατιστικές της Πιονγκγιάνγκ για την Covid και τους ισχυρισμούς της χώρας ότι η επιδημία είναι υπό έλεγχο.

Σύμφωνα με εξειδικευμένες πηγές, ανεμβολίαστοι παραμένουν περίπου 25 εκατομμύρια άνθρωποι, ενώ  η χώρα φέρεται να έχει παραλάβει εμβόλια από την Κίνα.

ΑΑΔΕ: 1.500 πολίτες εξυπηρετήθηκαν τις πρώτες 15 ημέρες του myPoint Κεραμεικού

Πραγματοποιήθηκαν σήμερα τα εγκαίνια του myPoint Κεραμεικού, σηματοδοτώντας τον…

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ