Ο Τραμπ γκρεμίσε τον Λευκό οίκο: Κατεδάφισε την Ανατολική Πτέρυγα για να χτίσει… χρυσή αίθουσα δεξιώσεων!

24
Οκτώβριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Το είπε και το έκανε ο Ντόναλντ Τραμπ. Η ιστορική Ανατολική Πτέρυγα του Λευκού Οίκου, όπου για δεκαετίες στεγαζόταν το γραφείο της εκάστοτε Πρώτης Κυρίας, έχει ήδη κατεδαφιστεί.
Στη θέση της πρόκειται να ανεγερθεί μια νέα, πολυτελής χρυσή αίθουσα χοροεσπερίδων, ένα προσωπικό όραμα του πρώην επιχειρηματία και νυν Προέδρου των ΗΠΑ.


«Θα είναι η πιο όμορφη αίθουσα που έχει χτιστεί ποτέ στον Λευκό Οίκο»

«Είμαι ευτυχής που ανακοινώνω ότι άρχισαν οι εργασίες για την οικοδόμηση της νέας, μεγάλης και όμορφης αίθουσας χορού», δήλωσε μέσω Truth Social ο Ρεπουμπλικανός ηγέτης, περιγράφοντας το έργο ως “μεγαλύτερη ανακαίνιση του Λευκού Οίκου εδώ και έναν αιώνα”.

Ανακαίνιση-μαμούθ αξίας 250 εκατ. δολαρίων

Η νέα αίθουσα, επιφάνειας άνω των 8.000 τετραγωνικών μέτρων, θα μπορεί να φιλοξενεί μέχρι και 1.000 καλεσμένους για επίσημα δείπνα, εορταστικές εκδηλώσεις και κρατικές δεξιώσεις.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το έργο χρηματοδοτείται από ιδιωτικά κεφάλαια  «γενναιόδωρους πατριώτες, σπουδαίες αμερικανικές εταιρείες και τον ειλικρινώς δικό σας», όπως έγραψε ο ίδιος ο Τραμπ, χωρίς να αποκαλύψει το ύψος της προσωπικής του συνεισφοράς.

Από το γραφείο της Πρώτης Κυρίας στην αίθουσα των ισχυρών

Η Ανατολική Πτέρυγα, σημείο ιστορικής και συμβολικής σημασίας, φιλοξενούσε επί δεκαετίες το γραφείο της Πρώτης Κυρίας και υπηρεσίες του προσωπικού της.
Δορυφορικές φωτογραφίες που ελήφθησαν τις τελευταίες ημέρες δείχνουν το κτίσμα κατεδαφισμένο, με τα συνεργεία να απομακρύνουν τα μπάζα και την κιονοστοιχία που συνέδεε την πτέρυγα με την Κεντρική Κατοικία να έχει σχεδόν εξαφανιστεί.

Αυτή ήταν κάποτε η Ανατολική Πτέρυγα του Λευκού Οίκου

Η είσοδος της Ανατολικής Πτέρυγας

Ο Τραμπ γκρέμισε πτέρυγα του Λευκού Οίκου για τη νέα αίθουσα χορού -  Φωτογραφίες - Newsbomb

Σωρός από μπάζα

Οι χορηγοί και τα «ευχαριστώ» του Τραμπ

Λίγο πριν ξεκινήσουν τα έργα, ο Τραμπ παρέθεσε ιδιωτικό δείπνο στο Μαρ-α-Λάγκο, προκειμένου να ευχαριστήσει τους μεγάλους δωρητές που χρηματοδότησαν το φιλόδοξο project.
Μεταξύ των προσκεκλημένων ήταν στελέχη από την Amazon, την Apple, τη Meta, τη Google, τη Microsoft και τη Lockheed Martin — εταιρείες που ο ίδιος χαρακτήρισε «πατριώτες επενδυτές στο μέλλον του αμερικανικού μεγαλείου».

Ο πιο “χρυσός” Λευκός Οίκος όλων των εποχών

Από την επιστροφή του στην εξουσία, ο Ντόναλντ Τραμπ έχει επιδοθεί σε μια σειρά από αλλαγές και “χρυσές” παρεμβάσεις στον Λευκό Οίκο, εμπνευσμένες από τη μεγαλοπρέπεια της έπαυλής του στο Μαρ-α-Λάγκο.
Το Οβάλ Γραφείο έχει ήδη ανακαινιστεί με χρυσές λεπτομέρειες και επιβλητικές σημαίες, ενώ η νέα αίθουσα δεξιώσεων θεωρείται το «κόσμημα» του προεδρικού συγκροτήματος.

Έτσι θα είναι η νέα αίθουσα χορού του Λευκού Οίκου

Ένα ιστορικό κτίριο σε νέα εποχή

Από το 1800, όταν ο Τζον Άνταμς εγκαταστάθηκε πρώτος στον Λευκό Οίκο, το προεδρικό μέγαρο έχει υποστεί ελάχιστες εκτεταμένες παρεμβάσεις.
Η απόφαση του Τραμπ να ξαναγράψει την αρχιτεκτονική του ιστορίας προκαλεί ήδη αντιδράσεις στις ΗΠΑ, με άλλους να μιλούν για “εκσυγχρονισμό” και άλλους για “ιεροσυλία”.

Ο Ντόναλντ Τραμπ, πάντως, δείχνει αποφασισμένος να αφήσει το αποτύπωμά του στην ιστορία, αυτή τη φορά, όχι με υπογραφή… αλλά με μπουλντόζα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

ΥΠΕΞ ΗΠΑ: «Πρόοδος στις συνομιλίες Ισραήλ-Λιβάνου»

Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Μάρκο Ρούμπιο, που πραγματοποιεί…

Μια «ωραία νύφη» 60 εκατ. ευρώ: Γιατί η Μητσόπουλος γυρίζει την πλάτη σε funds και «μνηστήρες»

Με αφετηρία το μακρινό 1964 και μια αρχική χοιροτροφική…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ