Απομακρύνονται τα οδοφράγματα των Σέρβων στο βόρειο Κόσοβο

1
Αύγουστος
2022

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Οι Σέρβοι στο βόρειο Κόσοβο άρχισαν να απομακρύνουν τα οδοφράγματα από τις κεντρικές οδικές αρτηρίες που οδηγούν προς τα διοικητικά σύνορα με την Σερβία. Όπως μεταδίδει η σερβική δημόσια τηλεόραση (RTS), έχουν ήδη απομακρυνθεί τα βαριά φορτηγά που έκλειναν τους δρόμους και άρχισε να καθαρίζεται το οδόστρωμα από τα χαλίκια και τις πέτρες. Αναμένεται ότι νωρίς το απόγευμα θα έχει ολοκληρωθεί η απομάκρυνση των οδοφραγμάτων και θα ανοίξουν οι συνοριακές διαβάσεις Γιάρινιε αι Μπίρνιακ που είχαν αποκλειστεί. Στο βόρειο Κόσοβο σήμερα επικρατεί ηρεμία, δεν πραγματοποιούνται συγκεντρώσεις από την πλευρά των Σέρβων ενώ και η παρουσία της αστυνομίας είναι διακριτική.

Η κυβέρνηση του Κοσόβου, μετά τι αντιδράσεις των Σέρβων, αποφάσισε χθες, Κυριακή, το βράδυ να αναστείλει για ένα μήνα την εφαρμογή της απόφασης για αντικατάσταση των σερβικών πινακίδων κυκλοφορίας με κοσοβάρικες πινακίδες. Καταλυτικό ρόλο για την αποκλιμάκωση της έντασης διαδραμάτισαν οι ΗΠΑ ζητώντας από την κυβέρνηση του Κοσόβου να αναβάλει την απόφαση για τις πινακίδες, ώστε να αποφευχθούν σοβαρά επεισόδια. Παρεμβάσεις στην Πρίστινα έγιναν επίσης από την ΕΕ με το ίδιο αίτημα.

 

 

 

SOS για την υγεία των εργαζομένων: Ευρωπαϊκό «χαστούκι» στην Ελλάδα για τις καρκινογόνες ουσίες

Σοβαρά κενά στα συστήματα πρόληψης, προστασίας και καταγραφής των…

Το Βρετανικό «Ναι» στο Peppol Δικαιώνει την Ελλάδα: Το Ψηφιακό Οικοσύστημα της i-spirit και ο Οραματιστής Νίκος Σπυρόπουλος

Στη σύγχρονη παγκοσμιοποιημένη οικονομία, οι αποφάσεις των μεγάλων κρατικών…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ