Σε μια εκτεταμένη επιχείρηση εκκαθάρισης του εσωτερικού μετώπου προχωρούν οι ιρανικές υπηρεσίες πληροφοριών, ανακοινώνοντας τη σύλληψη 178 ατόμων με την κατηγορία της κατασκοπείας από την έναρξη των πολεμικών συγκρούσεων μέχρι σήμερα. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία που μετέδωσε το πρακτορείο ειδήσεων Mehr, οι συλληφθέντες αντιμετωπίζουν βαρύτατες κατηγορίες για «εσχάτη προδοσία», καθώς φέρονται να λειτουργούσαν ως δίκτυο πληροφόρησης υπέρ των αμερικανικών και ισραηλινών μυστικών υπηρεσιών.
Οι ιρανικές αρχές υποστηρίζουν ότι οι κατηγορούμενοι είχαν αναλάβει τη συλλογή και διαβίβαση κρίσιμου «οπτικού υλικού» από στρατηγικές τοποθεσίες, ενεργειακές υποδομές και σημεία ελέγχου, με απώτερο σκοπό τη διευκόλυνση της στοχοποίησης από τις εχθρικές δυνάμεις. Μεταξύ των κρατουμένων περιλαμβάνονται και υπήκοοι ξένων κρατών, ενώ κατά τη διάρκεια των ερευνών κατασχέθηκε βαρύς οπλισμός, εξελιγμένες συσκευές εντοπισμού (GPS), εξοπλισμός δορυφορικής επικοινωνίας και μεγάλα ποσά σε ξένο συνάλλαγμα. Η υπηρεσία πληροφοριών των Φρουρών της Επανάστασης, εντείνοντας τα μέτρα ασφαλείας, απηύθυνε έκκληση στους πολίτες να παραμένουν σε εγρήγορση και να αναφέρουν άμεσα οποιαδήποτε ύποπτη δραστηριότητα υποπέσει στην αντίληψή τους, υπογραμμίζοντας πως η εσωτερική ασφάλεια αποτελεί προτεραιότητα σε αυτή την κρίσιμη συγκυρία.
Η εξέλιξη αυτή έρχεται σε μια στιγμή που η ένταση στην περιοχή χτυπά «κόκκινο», με την Τεχεράνη να προσπαθεί να θωρακίσει τις στρατιωτικές της εγκαταστάσεις από τη διείσδυση ξένων πρακτόρων. Οι αναλυτές εκτιμούν ότι ο μεγάλος αριθμός των συλλήψεων καταδεικνύει το μέγεθος της ανησυχίας της ιρανικής ηγεσίας για την τρωτότητα των υποδομών της, ενώ η προβολή των συλλήψεων αυτών λειτουργεί και ως μήνυμα εσωτερικής επιβολής και αποτροπής. Η δικαστική συνέχεια για τους 178 κατηγορούμενους αναμένεται με ενδιαφέρον, δεδομένης της αυστηρότητας του ιρανικού νόμου σε ζητήματα εθνικής ασφάλειας, ειδικά σε περιόδους πολεμικής εμπλοκής.
