Ινδονησία: Δελτίο για τα καύσιμα και τηλεργασία για να διαφυλαχθούν τα αποθέματα της χώρας

31
Μάρτιος
2026

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Η Ινδονησία ανακοίνωσε σήμερα ότι θα διανέμει με το δελτίο τα καύσιμα, ενώ παράλληλα βάζει πλαφόν στην τιμή τους και καθιερώνει μία ημέρα τηλεργασίας την εβδομάδα για τους δημόσιους υπαλλήλους, με σκοπό να διαφυλάξει τα αποθέματά της, την ώρα που οι τιμές αυξάνονται λόγω του πολέμου στη Μέση Ανατολή.

Ο υπουργός-συντονιστής των Οικονομικών Υποθέσεων, Αϊρλάνγκα Χαρτάρτο, είπε ότι η κυβέρνηση θέτει ως όριο στην αγορά καυσίμων τα 50 λίτρα ημερησίως, ανά όχημα. Κάθε Παρασκευή, οι υπάλληλοι θα εργάζονται από τα σπίτια τους.

Λίγο νωρίτερα η κυβέρνηση ανέφερε ότι δεν θα αυξηθεί η τιμή των καυσίμων από την 1η Απριλίου, είτε αποφασιστεί να δοθούν επιδοτήσεις είτε όχι.

Οι αρχές προέτρεψαν επίσης τους πολίτες να μην πανικοβάλλονται από τις «ψευδείς πληροφορίες» που κυκλοφορούν σχετικά με την επικείμενη αύξηση των τιμών.

Τα μέτρα θα τεθούν σε εφαρμογή αύριο Τετάρτη και θα επανεξεταστούν σε δύο μήνες. Η κυβέρνηση εκτιμά ότι με αυτόν τον τρόπο θα εξοικονομήσει 7,1-7,6 δισεκ. δολάρια.

Η Ινδονησία, αν και παράγει πετρέλαιο, εισάγει επίσης μεγάλες ποσότητες και επιδοτεί τα καύσιμα και το φυσικό αέριο για οικιακή χρήση. Η επιδότηση αυτή ανέρχεται σε 12,3 δισεκ. δολάρια και καλύπτει περίπου το 5% του ετήσιου προϋπολογισμού για το 2026. Ωστόσο, ο προϋπολογισμός αυτός συντάχθηκε με βάση την τιμή του βαρελιού στα 70 δολάρια, αλλά σήμερα έχει ξεπεράσει τα 100, γεγονός που δυσχεραίνει την προσπάθεια του κράτους να συγκρατήσει τις τιμές στην αντλία.

Δικαστική νίκη Τραμπ: Το Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ εγκρίνει το μπλόκο σε αιτούντες άσυλο στα σύνορα

Μια καθοριστική νίκη για την αυστηρή μεταναστευτική του πολιτική…

Ιστορικό deal: Στη Μάντσεστερ Σίτι ο Έλιοτ Άντερσον με το αστρονομικό ποσό των 130 εκατ. λιρών

Παίκτης της Μάντσεστερ Σίτι θα πρέπει να λογίζεται πλέον…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ