Νότια Κορέα: Επτά χρόνια κάθειρξη στην πρώην πρώτη κυρία Κιμ Κέον Χε για δωροληψία

26
Ιούνιος
2026

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Δικαστήριο της Νότιας Κορέας καταδίκασε σήμερα την πρώην πρώτη κυρία Κιμ Κέον Χε, που ήδη εκτίει ποινή για άλλη υπόθεση διαφθοράς, σε επιπλέον κάθειρξη επτά ετών για δωροληψία.

Σύμφωνα με την ετυμηγορία, η σύζυγος του καθαιρεθέντος, πρώην πρόεδρου Γιουν Σουκ Γεόλ, κρίθηκε ένοχη για το ότι έλαβε κοσμήματα και αντικείμενα μεγάλης αξίας, με αντάλλαγμα εξυπηρετήσεις όπως διορισμοί σε αξιώματα.

Το δικαστήριο δήλωσε ότι η Κιμ Κέον Χε «είχε δεχθεί χωρίς δισταγμό αντικείμενα αξίας που ένας συνηθισμένος άνθρωπος θα δυσκολευόταν να αποκτήσει στη ζωή του».

Το Παράδοξο της Τεχνητής Νοημοσύνης: Πώς η «Έκρηξη» του AI Στραγγαλίζει τα Κέρδη των Τεχνολογικών Κολοσσών

 Αντί για εκτόξευση κερδών, οι μεγάλες εταιρείες του κλάδου…

Πράσινη «Βόμβα» στην Άμυνα: Οριστική Συμφωνία του Παναθηναϊκού με τον Στέφαν Ντε Φράι

Το «Τριφύλλι» κινήθηκε με μεθοδικότητα και απέσπασε το μεγάλο…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ