Τηλεφωνική επικοινωνία του πρωθυπουργού με τον νικητή των εκλογών στη Φινλανδία

4
Απρίλιος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης επικοινώνησε τηλεφωνικά και συνεχάρη τον κ. Petteri Orpo, πρόεδρο του κόμματος Kokoomus που αναδείχτηκε πρώτο σε ψήφους, για τη νίκη του στις εκλογές της Φινλανδίας.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, ο κ. Μητσοτάκης είπε στον κ. Orpo ότι προσβλέπει στη συνέχιση της καλής και εποικοδομητικής συνεργασίας που έχουν επί χρόνια στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος.

Άγριος καυγάς Τραμπ με γερουσιαστή στο Καπιτώλιο: «Μας κρύβετε την αλήθεια για τον πόλεμο στο Ιράν»

Σε πεδίο πολιτικής μάχης μετατράπηκε το αμερικανικό Καπιτώλιο την…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ