Ζελένσκι και Μακρόν συζήτησαν για την «πυρηνική τρομοκρατία» της Ρωσίας

16
Αύγουστος
2022

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ο πρόεδρος της Ουκρανίας, Βολοντίμιρ Ζελένσκι, δήλωσε  με ανάρτησή του στο Twitter ότι συζήτησε το θέμα της «πυρηνικής τρομοκρατίας της Ρωσίας» στον ουκρανικό πυρηνικό σταθμό της Ζαπορίζια κατά την διάρκεια της τηλεφωνικής του επικοινωνίας με τον Γάλλο ομόλογό του Εμανουέλ Μακρόν.

Ο Ουκρανός πρόεδρος δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες για την συνομιλία σχετικά με τον σταθμό της Ζαπορίζια, τον οποίο οι ρωσικές δυνάμεις κατέλαβαν τον Μάρτιο μετά την εισβολή στην Ουκρανία στις 24 Φεβρουαρίου.

Οι βομβαρδισμοί στην περιοχή του πυρηνικού σταθμού τις τελευταίες ημέρες έχουν προκαλέσει ισχυρή διεθνή ανησυχία.

Η Γαλλική Προεδρία ανακοίνωσε ότι η τηλεφωνική επικοινωνία ανάμεσα στους δύο ηγέτες έγινε σήμερα πριν από το μεσημέρι και διήρκεσε  μία ώρα και είκοσι λεπτά.

Η τελευταία τηλεφωνική επικοινωνία Μακρόν-Ζελένσκι είχε γίνει την 1η Αυγούστου.

Νίκος Ρωμανός για ΕΛΑΣ Τσίπρα: Μιλούν για διαφάνεια και ακόμα περιμένουμε να μας πουν πώς χρηματοδοτούνται

«Οι δημοσκοπήσεις είναι φωτογραφίες της στιγμής και προφανώς δεν…

Μέτσοβο: Η στιγμή της πτώσης του πυροσβεστικού ελικοπτέρου, δείτε το σοκαριστικό βίντεο

Ελικόπτερο τύπου BELL μισθωμένο από το Πυροσβεστικό Σώμα, κατέπεσε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ