Ο (αναμενόμενα) τραγικός επίλογος στην αναζήτηση του βαθυσκάφους Titan, «γράφτηκε» σήμερα (22/5). Τα συντρίμμια που βρήκε το τηλεχειριζόμενο σκάφος της εταιρείας Pelagic Research Services, ανήκουν στο -μέχρι εκείνη τη στιγμή αγνοούμενο- υποβρύχιο της OceanGate. Από το μεσημέρι (περίπου στις 14:00) έχει -σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ειδικών- τελειώσει το οξυγόνο εντός του Titan.
Αρχικά εκπρόσωπος της Αμερικανικής Ακτοφυλακής είχε δηλώσει ότι «βρέθηκαν συντρίμμια κοντά στο ναυάγιο του Τιτανικού». Με ανάρτησή της στο Twitter, η υπηρεσία γνωστοποίησε πως «οι ειδικοί αξιολογούν τα στοιχεία» που συγκέντρωσε τηλεχειριζόμενο ρομποτικό σκάφος που καταδύθηκε από καναδικό πλοίο. Ενώ, στις 15:00 (τοπική ώρα, 22:00 ώρα Ελλάδος) έχει προγραμματιστεί να πραγματοποιηθεί στη Βοστόνη συνέντευξη Τύπου. Όπου, αναμένεται (εκτός αν γίνει κάνα… θαύμα) να επισημοποιηθεί το δυσάρεστο τέλος για τους επιβαίνοντες.
Σε αντίθεση με την ακτοφυλακή, εκπρόσωπος της PRS επιβεβαίωσε στο CNN πως τα συντρίμμια ανήκουν στο βαθυσκάφος, Titan. Σε ανάρτησή της στο Twitter, η εταιρεία, έγραψε: «Η PRS θέλει να εκφράσει την απόλυτη ευγνωμοσύνη μας για την απίστευτη, συντονισμένη αντίδραση διάσωσης όλων όσων συμμετείχαν σε αυτήν την αποστολή έρευνας και διάσωσης. Εστιάζουμε αυτή τη στιγμή στις οικογένειες όσων ήταν στο Titan και στην τραγική τους απώλεια»…
