Άντρες της Βάγκνερ με επικεφαλής τον Πριγκόζιν βρίσκονται ήδη στο Ροστόφ από τα ξημερώματα του Σαββάτου, με τις πληροφορίες να αναφέρουν πως έχουν ήδη καταλάβει το στρατιωτικό κυβερνείο και το κτίριο του υπουργείου Εσωτερικών της ρωσικής πόλης. Παράλληλα, έχουν θέσει υπό τον έλεγχό τους το στρατιωτικό αεροδρόμιο της πόλης, επιτρέποντας ωστόσο στα αεροσκάφη που προορίζονται για το πεδίο της Ουκρανίας, να αναχωρήσουν.
Στο πρωινό του μήνυμά, ο Πριγκόζιν δήλωσε μεταξύ άλλων πως «όταν φτάσαμε εδώ, διαπιστώσαμε νέα πράγματα. Έχουν χαθεί πάρα πολλά εδάφη, ο αριθμός των στρατιωτών που έχουν σκοτωθεί, είναι 3 με 4 φορές μεγαλύτερος από αυτόν που μας δίνουν. Ο Γκερασίμοφ το έβαλε στα πόδια όταν μας είδε να πλησιάζουμε στο Ροστόφ. Οι μάχες λαμβάνουν χώρα σε εκείνα τα μέρη όπου η στρατιωτική ηγεσία δίνει ψευδείς πληροφορίες στους μαχητές και ως εκ τούτου σημειώνονται αψιμαχίες. Όταν οι στρατιώτες μας συναντούν, από την Εθνική Φρουρά και την αστυνομία, κουνάνε τα χέρια τους χαρούμενα και πολλοί από αυτούς λένε: “Θέλουμε να πάμε μαζί σας”. Υπάρχουν ήδη 60-70 άτομα που έχουν έρθει μαζί μας, αν και έχουμε διανύσει ακόμη μικρή απόσταση. Νομίζω ότι ο μισός στρατός είναι έτοιμος να έρθει μαζί μας».
