«Nord Stream 1»: Έκλεισε τη στρόφιγγα η GAZPROM

3
Σεπτέμβριος
2022

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ο ενεργειακός «πόλεμος» ανάμεσα στη Ρωσία και τη Δύση κορυφώνεται. Από σήμερα (3/9) τα ξημερώματα, όπως γνωστοποίησε η GAZPROM, η ροή του αγωγού φυσικού αερίου είναι μηδενική.
Θυμίζουμε ότι χθες η διαχειρίστρια εταιρεία είχε ανακοινώσει παράταση στον χρόνο αναστολής για την παροχή στην Ευρώπη, επικαλούμενη διαρροή λαδιού στην τουρμπίνα του σταθμού συμπίεσης διαχειρίστρια εταιρεία. Χωρίς, πάντως, να γνωστοποιήσει πότε θα γίνουν οι επισκευές του τεχνικού προβλήματος και θα επαναλειτουργήσει ο αγωγός.

Από την πλευρά της η «Siemens Energy» που κάνει τις επισκευές υποστήριξε ότι «η διαρροή λαδιού δε συνιστά λόγο διακοπής», γιατί δεν επηρεάζει τη λειτουργία μιας τουρμπίνας. Επισημάινοντας ότι σε αντίστοιχες περιπτώσεις στο παρελθόν δεν είχε κλείσει η στρόφιγγα. Επιπλέον, ανέφερε ότι δεν της έχουν ανατεθεί, προς το παρόν, εργασίες συντήρησης.

Η Κομισιόν κατηγορεί τη Gazprom για αναξιοπιστία και τη Ρωσία για κυνισμό. Από την πλευρά τους, οι ΗΠΑ επισήμαναν πως η Μόσχα χρησιμοποιεί την ενέργεια για να ασκήσει πιέσεις στην Ευρώπη.

Νίκος Ρωμανός για ΕΛΑΣ Τσίπρα: Μιλούν για διαφάνεια και ακόμα περιμένουμε να μας πουν πώς χρηματοδοτούνται

«Οι δημοσκοπήσεις είναι φωτογραφίες της στιγμής και προφανώς δεν…

Μέτσοβο: Η στιγμή της πτώσης του πυροσβεστικού ελικοπτέρου, δείτε το σοκαριστικό βίντεο

Ελικόπτερο τύπου BELL μισθωμένο από το Πυροσβεστικό Σώμα, κατέπεσε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ