Συγχαρητήριο μήνυμα της φον ντερ Λάιεν σε Μητσοτάκη: «Ανυπομονώ να συνεχίσουμε τη συνεργασία μας»

26
Ιούνιος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

«Ανυπομονώ να συνεχίσουμε τη συνεργασία μας, να έχουμε αποτελέσματα για τους πολίτες στην Ελλάδα και ολόκληρη την ΕΕ» υπογραμμίζει η Πρόεδρος της Επιτροπής, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν στο συγχαρητήριο μήνυμά της προς τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη.

«Συγχαρητήρια Κυριάκο Μητσοτάκη για την ορκωμοσία σου ως Πρωθυπουργός. Ανυπομονώ να συνεχίσουμε τη συνεργασία μας, να έχουμε αποτελέσματα για τους πολίτες στην Ελλάδα και ολόκληρη την ΕΕ. Το επίκεντρό μας: ανάπτυξη και θέσεις εργασίας, να επιτύχουμε στις κλιματικές και τις ψηφιακές μεταβάσεις, με την υποστήριξη του NextGenerationEU» επισημαίνει η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν στην ανάρτησή της στο Twitter.

Lidl Ελλάς: Επένδυση 7,7 εκατ. ευρώ για νέο κατάστημα στη Σκιάθο

Το δυναμικό πλάνο ανάπτυξης του δικτύου της συνεχίζει με…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ