Κόλπος Ομάν: Το αμερικανικό ΠΝ απέτρεψε κατάληψη ελληνόκτητου τάνκερ (vid, pics)

5
Ιούλιος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Η Κεντρική Διοίκηση Ναυτικών Δυνάμεων του 5ου στόλου των ΗΠΑ γνωστοποίησε σήμερα (5/7) ότι το Ιράν επιχείρησε να καταλάβει δύο τάνκερ που βρίσκονταν σε διεθνή ύδατα κοντά στον Κόλπο του Ομάν.

Το ένα από αυτά, το «Richmond Voyager», είναι ελληνικής ιδιοκτησίας, με σημαία από τις Μπαχάμες. Την κατάληψή του απέτρεψε η παρέμβαση του αντιτορπιλικού «USS McFaul». Το τάνκερ είχε αποπλεύσει από το λιμάνι Ras Tanura με προορισμό τη Σιγκαπούρη και μετέφερε πετρέλαιο για την αμερικανική εταιρεία Cevron. Η οποία, επιβεβαίωσε το περιστατικό.

Το γεγονός -χωρίς να κατονομάσει την εθνικότητα των δραστών- δημοσιοποίησε και η Υπηρεσία Ναυτιλιακών Εμπορικών Επιχειρήσεων της Βρετανίας (UKMTO). Τόσο οι Βρετανοί, όσο και οι Αμερικάνοι μίλησαν για άνοιγμα πυρ.

«Το σκάφος του ιρανικού πολεμικού ναυτικού πυροβόλησε κατά τη δεύτερη απόπειρα κατάσχεσης», δήλωσε ο εκπρόσωπος του Πέμπτου Στόλου, Τίμοθι Χόκινς. Το σκάφος και το πλήρωμά του είναι ασφαλές γνωστοποίησε η UKMTO.

Οικονομικός μετασχηματισμός και επενδύσεις 3 δισ. ευρώ από τον όμιλο AKTOR

Σε μια ιστορική καμπή για το ελληνικό επιχειρείν, ο…

Ανακοίνωση του ΚΚΕ Για την Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών

Το ΚΚΕ έχει ασίγαστο μέτωπο με ό,τι “ναρκώνει” το…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ