Ζητάει και «ρέστα» από την ΑΕΚ ο εκπρόσωπος Τύπου της Ντινάμο Ζάγκρεμπ!

15
Αύγουστος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ο ανεκδιήγητος εκπρόσωπος Τύπου της Ντινάμο Ζάγκρεμπ, Μάρκο Μπόσνιρ, ζήτησε και τα «ρέστα» από την ΠΑΕ ΑΕΚ! Την ψέγει γιατί αρνήθηκε να «ξεχάσει» τη δολοφονία του Μιχάλη Κατσουρή και τα αιματηρά επεισόδια που προκάλεσε το τάγμα θανάτου των «Bad Blue Boys» και να κάνει δημόσιες σχέσεις!

Σε δηλώσεις του, στην κροατική ιστοσελίδα « www.sportklub.n1nfo.rs», ανέφερε: «Πιστεύω ότι όλα θα κυλήσουν ειρηνικά. Ας ελπίσουμε να μην ξανασυμβεί ποτέ αυτή η κατάσταση. Νομίζω ότι το περιστατικό στην Αθήνα άφησε μεγάλο στίγμα σε όλους και ότι είναι ένα μήνυμα προς όλους να μην ξαναγίνουν τέτοια πράγματα.

Δυστυχώς, η ΑΕΚ αποφάσισε να επιτεθεί στην Ντινάμο, αρνείται το χέρι της συμφιλίωσης και το είδος της συνεργασίας. Καλέσαμε την ΑΕΚ και την αντιπροσωπεία της σε επίσημο γεύμα, αρνήθηκαν. Γίνονται επίσημα πράγματα που σχετίζονται με το ματς, αλλά δεν πάει πέρα ​​από αυτό. Θέλαμε να εκφράσουμε τα συλλυπητήριά μας στην Αθήνα, αλλά αρνήθηκαν» είπε.

Προσθέτοντας: «Οι συνθήκες για αυτόν τον αγώνα είναι κάπως διαφορετικές, αλλά η ομάδα είναι γεμάτη επαγγελματίες και έμπειρους παίκτες. Ίσως δεν περίμεναν τέτοια κατάσταση, αλλά έζησαν πολλές παρόμοιες.

Το κλίμα στην Ντινάμο είναι καλό, χθες έγινε η τελευταία επίσημη προπόνηση. Ανυπομονούμε να ξεκινήσει το ποδοσφαιρικό παιχνίδι. Όπως σε κάθε αγώνα, καλούμε τους φιλάθλους μας να μας επευφημήσουν ήρεμα. Καλώ επίσης όσους δεν έχουν εισιτήρια να τα αγοράσουν και να δείξουν σε όλο τον κόσμο πώς είναι οι οπαδοί της Ντινάμο».

Θάνος Πλεύρης: Απελαύνεται μετανάστης γιατί με βίντεο καλούσε παράνομους να μεταβούν στο Ναύπλιο

Την ανάκληση της άδειας διαμονής αλλοδαπού και την έναρξη…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ