Λευκός Οίκος: Θετική στον κορωνοϊό η πρώτη κυρία των ΗΠΑ Τζιλ Μπάιντεν

5
Σεπτέμβριος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Η πρώτη κυρία των ΗΠΑ, η Τζιλ Μπάιντεν, μολύνθηκε από τον νέο κορωνοϊό και παρουσιάζει μόνο «ήπια συμπτώματα» της COVID-19, ανακοίνωσε ο Λευκός Οίκος, διευκρινίζοντας με χωριστό δελτίο Τύπου ότι η εξέταση στην οποία υποβλήθηκε ο πρόεδρος Τζο Μπάιντεν είχε αρνητικό αποτέλεσμα.

Η πρώτη κυρία, 72 ετών, θα παραμείνει στην κατοικία του ζευγαριού στο Ρεχόμποθ Μπιτς (Ντέλαγουερ), διευκρίνισε η διευθύντρια επικοινωνίας της, η Ελίζαμπεθ Αλεξάντερ.

Η κυρία Μπάιντεν είχε μολυνθεί από τον SARS-CoV-2 πριν από έναν χρόνο.

Ο κ. Μπάιντεν, 80 ετών, υποβλήθηκε σε τεστ χθες βράδυ, με αρνητικό αποτέλεσμα, πάντως θα συνεχίσει να κάνει εξετάσεις τις επόμενες ημέρες και θα παρακολουθείται για την εκδήλωση συμπτωμάτων αυτή την εβδομάδα, ανέφερε από την πλευρά της η εκπρόσωπός του Καρίν Ζαν-Πιερ.

Οι ΗΠΑ καταγράφουν αύξηση των κρουσμάτων του νέου κορονοϊού και των εισαγωγών στα νοσοκομεία τις τελευταίες εβδομάδες.

Στουρνάρας: Αναγκαία η νομοθετική ρύθμιση για το Ν. Κατσέλη

«Ψήφο εμπιστοσύνης» στη νομοθετική ρύθμιση της κυβέρνησης με την οποία…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ