Ερντογάν: Συζήτησα με τον Μπάιντεν για τα F16

10
Σεπτέμβριος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Σύντομη συνάντηση με τον Αμερικανό πρόεδρο Τζο Μπάιντεν είχε ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν στο περιθώριο της Συνόδου Κορυφής της G20, στο Νέο Δελχί, στη διάρκεια της οποίας ετέθη και το θέμα των F-16 που ζητάει η Τουρκία από τις ΗΠΑ.

Σε δηλώσεις του μετά τη λήξη της Συνόδου ο πρόεδρος Ερντογάν δήλωσε: «Είχαμε μια συνάντηση με τον κ. Μπάιντεν, έστω και όρθιοι. Εκεί συζητήσαμε και το θέμα των F-16».

«Επανειλημμένως είπε ότι (το ζήτημα) συνδέεται με την ένταξη της Σουηδίας στο ΝΑΤΟ» τόνισε προσθέτοντας: «Αν εσύ συνδέεις τα F-16 με τη Σουηδία και λες ότι υπάρχει το Κογκρέσο μου να υπολογίσω, έχω και εγώ το δικό μου Κογκρέσο που είναι η Μεγάλη Τουρκική Εθνοσυνέλευση».

Σύμφωνα με τον Ερντογάν, η Μεγάλη Τουρκική Εθνοσυνέλευση είναι αυτή που θα αποφασίσει και όχι ο ίδιος για την ένταξη της Σουηδίας στο ΝΑΤΟ. «Η Σουηδία πρέπει να κάνει τα καθήκοντά της» συμπλήρωσε προσθέτοντας πως «η προσέγγιση αυτή μας ενοχλεί σοβαρά».

Άγριος καυγάς Τραμπ με γερουσιαστή στο Καπιτώλιο: «Μας κρύβετε την αλήθεια για τον πόλεμο στο Ιράν»

Σε πεδίο πολιτικής μάχης μετατράπηκε το αμερικανικό Καπιτώλιο την…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ