Πάλι θετικός στον κορωνοϊό ο Άλμπερτ Μπουρλά

25
Σεπτέμβριος
2022

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ο διευθύνων σύμβουλος της Pfizer, Άλμπερτ Μπουρλά, ανακοίνωσε χθες (24/9) ότι είναι για δεύτερη φορά θετικός στον κορωνοϊό.

Είναι η δεύτερη θετική διάγνωση για τον Μπουρλά μέσα σε λίγο περισσότερο από ένα μήνα. Είχε διαγνωστεί ξανά στα μέσα Αυγούστου.

Σε ανάρτηση που έκανε στο Twitter anaf;erei ότι αισθάνεται καλά στην υγεία του και δεν εμφανίζει συμπτώματα. Προσθέτει ότι δεν έχει κάνει την ενισχυτική δόση, γιατί ακολουθεί τις οδηγίες του αμερικανικού CDC να περιμένουν οι πολίτες τρεις μήνες από την περίοδο κατά την οποία ασθένησαν.

Καταλήγοντας, επισημαίνει: «Αν και έχουμε κάνει πρόοδο, ο ιός είναι ακόμη μαζί μας».

Συναγερμός στο Λουτράκι: Μεγάλη φωτιά σε ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλης – Φόβοι για εγκλωβισμένους

Σε κατάσταση κόκκινου συναγερμού βρίσκεται το Λουτράκι το βράδυ…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ