Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Στέφανος Κασσελάκης, συναντήθηκε με τον πρόεδρο της ευρωομάδας των Πρασίνων, Φιλίπ Λαμπέρ στις Βρυξέλλες.
Οι δύο άνδρες συνομίλησαν για την αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης, την δίκαιη μετάβαση στην πράσινη οικονομία και την σημασία που έχει η συνεργασία των προοδευτικών δυνάμεων σε αυτήν την κατεύθυνση, σύμφωνα με πηγές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.
