Ολ. Κεφαλογιάννη: Συναντήθηκε με τη Μόνικα Μπελούτσι

9
Νοέμβριος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Η Υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη συναντήθηκε το απόγευμα της Πέμπτης με την Μόνικα Μπελούτσι.

Η σπουδαία Ιταλίδα ηθοποιός βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη προσκεκλημένη του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου, με αφορμή την ταινία της για την Μαρία Κάλλας. Παράλληλα, τιμήθηκε από το Φεστιβάλ με τον «Χρυσό Αλέξανδρο» για την συνολική προσφορά της στον κινηματογράφο. Οι δύο κυρίες συζήτησαν όχι μόνο για την ταινία με θέμα τη Μαρία Κάλλας αλλά και για τον θεσμό του Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης το οποίο όπως συμφώνησαν κάνει εξαιρετική δουλειά με εξωστρέφεια και ποιότητα αποτελώντας ένα σημαντικό όπλο στην εικόνα της πόλης και στην πολιτιστική της ταυτότητα.

Η Μόνικα Μπελούτσι επανέλαβε ότι αγαπά ιδιαίτερα την Ελλάδα και ότι την επισκέπτεται συχνά. Η υπουργός Όλγα Κεφαλογιάννη προσκάλεσε τη Μόνικα Μπελούτσι να επισκεφθεί και πάλι τη χώρα μας και να της δείξει η ίδια, όπως χαρακτηριστικά είπε, τις κρυμμένες ομορφιές της Ελλάδας.

Ρόδος: Η Μαρία-Μιχαέλα Χαιρέτη συγκέντρωσε 19.710 μόρια και ανοίγει… φτερά για την Ιατρική

Μία από τις υψηλότερες επιδόσεις στις φετινές Πανελλαδικές Εξετάσεις…

Νίκος Ρωμανός για ΕΛΑΣ Τσίπρα: Μιλούν για διαφάνεια και ακόμα περιμένουμε να μας πουν πώς χρηματοδοτούνται

«Οι δημοσκοπήσεις είναι φωτογραφίες της στιγμής και προφανώς δεν…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ