Οι κινητοποιήσεις στην παιδεία συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό. Σήμερα σε ολόκληρη τη χώρα διοργανώνονται πανεκπαιδευτικά συλλαλητήρια.
Μαθητές, φοιτητές και εκπαιδευτικοί ενώνουν τις φωνές τους ενάντια στην ίδρυση των μη κρατικών πανεπιστημίων. Παράλληλα έχουν προκηρύξει ΟΛΜΕ και ΔΟΕ στάση εργασίας.
Oι φοιτητές τόσο σε Αθήνα όσο και σε Θεσσαλονίκη κλιμακώνουν τις αντιδράσεις τους.
Από νωρίς το πρωί στην πρωτεύουσα έκλεισε η Πανεπιστημίου με τους νέους να λένε ότι απορρίπτουν το νομοσχέδιο το οποίο, όπως λένε, πλήττει τη δημόσια και δωρεάν παιδεία. Επίσης, επισημαίνουν ότι η εξίσωση των πτυχίων με τα δημόσια Πανεπιστήμια θα δημιουργήσει φοιτητές δύο ταχυτήτων. Ταυτόχρονα διαμαρτύρονται για τα κτιριακά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι σχολές τους και επισημαίνουν τις τεράστιες ελλείψεις που υπάρχουν σε εκπαιδευτικό προσωπικό.
Σημειώνεται ακόμη ότι αρκετές σχολές τελούν υπό κατάληψη σε μια περίοδο που υπάρχει προγραμματισμένη εξεταστική, ενώ σε όσα σχολεία τελούν υπό κατάληψη τα μαθήματα γίνονται μέσω τηλεκπαίδευσης. Αδικία θεωρούν οι μαθητές την ίδρυση μη κρατικών Πανεπιστημίων και απαιτούν αύξηση της χρηματοδότησης για την παιδεία και κατάργηση της τράπεζας θεμάτων. Ακόμη, την κινητοποίηση στηρίζουν και οι εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν στην σημερινή κινητοποίηση με στάση εργασίας.
Παράλληλα, το πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο στη Θεσσαλονίκη είχε μαζική συμμετοχή, όπου φοιτητές και μαθητές με πανό στα χέρια διαδήλωσαν κατά του νομοσχεδίου του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Σε ανακοίνωσή του το ΔΣ της ΟΛΜΕ αναφέρει πως εκφράζει εκ νέου την αντίθεσή του, τόσο στα ιδιωτικά πανεπιστήμια όσο και στο νομοσχέδιο για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και καλεί όλες και όλους να συμμετέχουν μαζικά στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο στις 12.00 στο Προπύλαια.
Το Δ.Σ. της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας από πλευράς του αναφέρει πως «ομόφωνα στηρίζει τον δημόσιο χαρακτήρα των Πανεπιστημίων».
