Για το θέμα που βρίσκεται στην κορυφή της επικαιρότητας και συγκεκριμένα τον γάμο ομόφυλων, μίλησε στα Παραπολιτικά ο Μητροπολίτης Λαρίσης και Τυρνάβου Ιερώνυμος και αφού ανέλυσε τις σκέψεις του, δεν παρέλειψε να κάνει και χιούμορ…
«Πόσες φορές πρέπει να πω ότι δεν είμαι κομματικός μηχανισμός. Θέλω να καταλάβουν όλοι ότι τα πράγματα στην επαρχία δεν είναι όπως είναι στην απρόσωπη Αθήνα ή στη Θεσσαλονίκη, εδώ βρισκόμαστε, είμαστε όλοι μαζί, γίνεται μια εκδήλωση και μαζευόμαστε όλοι και εκεί ανταλλάσσουμε απόψεις. Το γεγονός ότι βρισκόμαστε και τα λέμε δεν σημαίνει ότι ενεργώ όπως η κυβέρνηση και κάνω μασάζ ή πιέζω. Εγώ δεν ξέρω από μασάζ» ισχυρίστηκε αρχικά και συνέχισε εξηγώντας ότι «εγώ δεν μπορώ να ελέγξω τον κάθε παπά μου και πολλές φορές μετά εκ των υστέρων έχω επέμβει και έχω ‘τραβήξει αυτιά’ γιατί κάποιοι βγαίνουν στον άμβωνα και λένε πολλά. Στους ιεράρχες λήφθηκε απόφαση η Σύνοδος θα στείλει επιστολή και στους 300. Είναι κακό να τους γνωρίζουμε τις θέσεις μας;».
Κλείνοντας, επικαλέστηκε το ΚΚΕ και τον… πατέρα του.
«Έχω έναν πειρασμό τον τελευταίο καιρό και κάνω πολλή προσευχή και δεν μου φεύγει. Ο λογισμός μου λεει ‘βρε μήπως στις ευρωεκλογές να ψηφίσω ΚΚΕ’ αλλά θα δούμε τι θα γίνει μέχρι τότε.
Για να ευθυμήσουμε λίγο, τι να πω έτσι όπως τίθενται τα πράγματα! Μόνο μη το μάθει ο πατέρας μου και με πετάξει από το σπίτι.
