Στα μπλόκα παραμένουν οι αγρότες, οι οποίοι δηλώνουν ότι το κόστος παραγωγής είναι πλέον δυσβάσταχτο με αποτέλεσμα να μην αποδίδουν μονάδες και καλλιέργειες.
Ο Λευτέρης Αυγενάκης απηύθυνε νέα έκκληση για διάλογο, ενώ το Yπουργείο Περιβάλλοντος προανήγγειλε παρεμβάσεις για τη μείωση του ενεργειακού κόστους.
Οι αγρότες της Θεσσαλίας αποφάσισαν να πραγματοποιήσουν την Τετάρτη (31/1) συλλαλητήριο με τρακτέρ στην Καρδίτσα, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο να κλείσει η Εθνική Οδός ταυτόχρονα σε Λάρισα, Τρίκαλα, Καρδίτσα και Βόλο.
Αγρότες του Έβρου προχώρησαν το μεσημέρι την Τρίτης σε αποκλεισμό του τελωνείου των Κήπων. O συμβολικός αποκλεισμός διήρκεσε μιάμιση ώρα ενώ κανονικά γινόταν η διέλευση των ΙΧ αυτοκίνητων και των τουριστικών λεωφορείων.
