Δεν είναι μόνο η Θεσσαλονίκη – Αγρότες παρατάσσονται με τα τρακτέρ στον κόμβο Πυργετού

2
Φεβρουάριος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Δεν φαίνεται να έχουν διάθεση να… οπισθοχωρήσουν οι αγρότες καθώς εκτός από όσους έχουν ήδη φτάσει στη Θεσσαλονίκη ενόψει της Agrotica, υπάρχουν κι αυτοί που οργανώνουν νέες κινητοποιήσεις σε διάφορα σημεία της χώρας.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ αγρότες από τη Θεσσαλία και συγκεκριμένα την Καρίτσα, το Στόμιο, το Ομόλιο, την Αιγάνη, τον Πυργετό και τα Αμπελάκια, που έχουν πληγεί από τις καταστροφικές πλημμύρες του περασμένου Σεπτεμβρίου θα συγκεντρωθούν το πρωί της Παρασκευής στον κόμβο Πυργετού γύρω στις 11:30 προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για τις αποζημιώσεις που δεν έλαβαν από τις καταστροφές καθώς και γενικότερα για ζητήματα που σχετίζονται με το κόστος παραγωγής, τον κανονισμό του ΕΛΓΑ κ.α.

Στις συγκεκριμένες περιοχές κυρίως καλλιεργούνται ακτινίδια, κάστανα και άλλες καλλιέργειες. Όλη η παραγωγή επλήγη από τις πλημμύρες του περασμένου Σεπτεμβρίου.

Καλλιθέα: Δολοφόνησαν ανήλικο με μαχαίρι στο στήθος

Ένας νεαρός έχασε τη ζωή του σε αιματηρή συμπλοκή…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ