Δεν φαίνεται να έχουν διάθεση να… οπισθοχωρήσουν οι αγρότες καθώς εκτός από όσους έχουν ήδη φτάσει στη Θεσσαλονίκη ενόψει της Agrotica, υπάρχουν κι αυτοί που οργανώνουν νέες κινητοποιήσεις σε διάφορα σημεία της χώρας.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ αγρότες από τη Θεσσαλία και συγκεκριμένα την Καρίτσα, το Στόμιο, το Ομόλιο, την Αιγάνη, τον Πυργετό και τα Αμπελάκια, που έχουν πληγεί από τις καταστροφικές πλημμύρες του περασμένου Σεπτεμβρίου θα συγκεντρωθούν το πρωί της Παρασκευής στον κόμβο Πυργετού γύρω στις 11:30 προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για τις αποζημιώσεις που δεν έλαβαν από τις καταστροφές καθώς και γενικότερα για ζητήματα που σχετίζονται με το κόστος παραγωγής, τον κανονισμό του ΕΛΓΑ κ.α.
Στις συγκεκριμένες περιοχές κυρίως καλλιεργούνται ακτινίδια, κάστανα και άλλες καλλιέργειες. Όλη η παραγωγή επλήγη από τις πλημμύρες του περασμένου Σεπτεμβρίου.
