Αγρότες απέκλεισαν το Τελωνείο Καστοριάς και το κτίριο της Περιφέρειας Δυτ. Μακεδονίας στην Κοζάνη

15
Φεβρουάριος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Με μια αιφνιδιαστική κίνηση οι αγρότες του μπλόκου της Καστοριάς απέκλεισαν αργά χθες το βράδυ τις εγκαταστάσεις του Τελωνείου Καστοριάς, παρατάσσοντας τα τρακτέρ τους στην κεντρική είσοδο και τον αύλειο χώρο του κτιρίου.

Παράλληλα, την ίδια χρονική στιγμή συνάδελφοί τους προχώρησαν στον καθολικό αποκλεισμό του κεντρικού κτιρίου της Περιφέρειας Δυτ. Μακεδονίας στην Κοζάνη αποκλείοντας τις εισόδους πρόσβασης στο κτίριο για όλους τους υπαλλήλους.

Ο Στάθης Πασχαλίδης από το μπλόκο της Κοζάνης εξήγησε ότι σήμερα το μεσημέρι θα συνεδριάσει η κεντρική επιτροπή μπλόκων στην Νίκαια, προκειμένου οι αγρότες να επανακαθορίσουν την στάση τους για την συνέχεια του αγώνα τους.

Σήμερα αναμένεται να υπάρξει και αποκλεισμός για τα φορτηγά αυτοκίνητα στα σύνορα με την Βόρεια Μακεδονία από το μπλόκο των αγροτών που έχουν παρατάξει τα τρακτέρ τους στο Τελωνείο της Νίκης στην Φλώρινα.

Χειροπέδες σε 43χρονη στην Κερατέα: Ομολόγησε δύο εμπρησμούς μέσα σε 20 λεπτά

Στη σύλληψη μιας 43χρονης Ελληνίδας προχώρησαν το βράδυ της…

ΟΗΕ: Ηχηρή παρέμβαση της Ελλάδας για το Κυπριακό – Ζητεί την πλήρη εφαρμογή των Ψηφισμάτων 541 και 550

Την ανάγκη για απόλυτο σεβασμό του διεθνούς δικαίου και…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ