Κόκκινος συναγερμός στην ΕΛΑΣ μετά από απειλές για βόμβες στις πρεσβείες των ΗΠΑ, Ισραήλ και Αιγύπτου

23
Φεβρουάριος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Σε κόκκινο συναγερμό έχει τεθεί η ΕΛΑΣ μετά από απειλητικά τηλεφωνήματα σε κανάλια σύμφωνα με τα οποία στις 11.30 θα σκάσουν βόμβες που έχουν τοποθετηθεί στις πρεσβείες των ΗΠΑ, του Ισραήλ και της Αιγύπτου.

Συγκεκριμένα, άγνωστοι τηλεφώνησαν σε ΣΚΑΪ, Kontra και OPEN και ανέφεραν πως στις 11:30 θα σκάσουν βόμβες στις τρεις πρεσβείες.

Στον ΣΚΑΪ είπαν ότι η βόμβα θα σκάσει στην αμερικάνικη πρεσβεία, στο ΟΡΕΝ ότι η βόμβα θα σκάσει στην πρεσβεία της Αιγύπτου και στο Kontra ότι η βόμβα θα σκάσει στην πρεσβεία του Ισραήλ.

Επί τόπου και στις τρεις πρεσβείες σπεύδουν δυνάμεις του ΤΕΕΜ (Τμήμα Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών).

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ