Είναι το πρόσωπο των ημερών όσο και όλοι μας θα ευχόμασταν να παρέμενε μια άγνωστη παιδίατρος. Η μοίρα τα έφερε έτσι που πλέον δίνει έναν μεγάλο αγώνα για δικαίωση και δικαιοσύνη, ως πρόεδρος του Συλλόγου Θυμάτων Τεμπών.
Η Μαρία Καρυστιανού έχασε την κόρη της Μάρθη στο δυστύχημα των Τεμπών και μια συγκινητική ανάρτηση, της υποσχέθηκε ότι θα δικαιωθεί η μνήμη της και η μνήμη των άλλων 56 θυμάτων.
«Ένας χρόνος Μάρθη μου, φως μου….
μου λένε ότι έγινες άγγελος, να μην στενοχωριέμαι …
πως θα ξανασυναντηθούμε κάποια στιγμή, να έχω υπομονή…
ότι είσαι συνέχεια δίπλα μου, να μάθω να σε αισθάνομαι….
ίσως…..να είναι έτσι ….αλλά δεν θα έπρεπε να είναι έτσι.
Θα δικαιωθείς κόρη μου, όλοι σας».
